کد خبر: ۳۱۰۰۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
معاون دبیرکل حزب الله لبنان عملیات طوفان اراده عربستان سعودی را در راستای منافع رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان عملیات طوفان اراده عربستان سعودی را در راستای منافع رژیم صهیونیستی توصیف کرد و گفت: ملت یمن ملت مظلومی است.

نعیم قاسم با اشاره به اینکه مسئولیت عدم انتخاب رئیس جمهور بر عهده طرف مقابل است تصریح کرد که طرف مقابل اختیار اراده انتخاب در این زمینه را ندارد.

وی با اشاره به بن بست سیاسی در لبنان در مسیر انتخاب رئیس جمهور جدید، اظهار داشت: ما رئیس جمهوری قدرتمند و توانمند برای گفت‌وگو با همه طرف‌ها و معتقد به استقلال و حاکمیت لبنان می‌خواهیم.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی در بیست و چهارمین سالگرد تاسیس مرکز فرهنگی امام خمینی در مجتمع امام مجتبی(ع) با اشاره به حمله عربستان سعودی تحت عنوان طوفان اراده گفت: ملت یمنی ملتی مظلوم است و طوفان اراده طرحی در راستای خدمت به منافع دشمن صهیونیستی است.

وی با اشاره به حمایت دولت سعودی از القاعده برای غلبه بر مردم یمن به هر قیمت ممکن افزود: حمله عربستان باعث اعیجاد اختلاف در جهان عرب و در حمایت از القاعده است.

عربستان از 6 فرودین حملات هوایی خود به یمن را تحت عنوان طوفان اراده آغاز که در این حملات تاکنون بیش از 2500 یمنی کشته شده اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها