کد خبر: ۳۰۹۹۸
زمان انتشار: ۰۰:۴۲     ۲۷ آذر ۱۳۹۰
فعالان اصولگرا در تازه ترين مواضع خود بار ديگر بر منشور اصولگرايي تاكيد كرده و خواستار وحدت حداكثري با رفع برخي اختلاف نظرها شدند.
598 به نقل از کیهان: در همين زمينه، علي اصغر زارعي عضو جبهه پايداري با تاكيد بر اينكه ما به وحدت معتقديم گفت: ما منشور اصولگرايي را قبول داريم اما در شيوه اجراي اين منشور با دوستان اصولگرا اختلاف نظراتي داريم.
وي در پاسخ به اين سوال كه محوريت جبهه پايداري با چه كساني است به ايسنا گفت: ما آيت الله مهدوي كني و آيت الله يزدي را قبول داريم. اين افراد از علماي بزرگ ما هستند، هم چنين آيت الله مصباح از شخصيت هاي ارزشمندي است كه ما ايشان را قبول داريم البته بحث ما، بحث علما نيست، بحث ما در شيوه اجرا و پياده سازي منشور اصولگرايي است.
در همين ارتباط، حجت الاسلام جعفر شجوني عضو شوراي مركزي جامعه وعاظ تهران با بيان اينكه تمامي اصولگرايان و دلسوزان انقلاب اسلامي براي تحقق وحدت در جبهه اصولگرايي تلاش مي كنند و جامعه وعاظ تهران نيز از اين قاعده مستثني نيست، گفت: براي بررسي راهكارهاي تحقق وحدت حداكثري در جبهه اصولگرايي، شوراي مركزي جامعه وعاظ تهران تشكيل جلسه مي دهد.
وي با بيان اينكه در شرايط كنوني لازم است اصولگرايان تن به مصلحت بزرگ تر بدهند، افزود: گرچه خرده گيري هاي دوستان اصولگرا درست است اما مي توان به حكم مصلحت از اين خرده گيري ها صرف نظر كرد.
عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز در گفت وگو با «فارس» با بيان اينكه آيت الله مهدوي كني و آيت الله مصباح يزدي دغدغه اي جز وحدت مطلوب در جبهه اصولگرايي ندارند، خاطرنشان كرد: اميدواريم رايزني ها در جبهه اصولگرايي منجر به وحدت حداكثري شود.
همچنين، غلامعلي حداد عادل با اشاره به انتخابات پيش رو گفت: مردم همواره نشان داده اند كه در مواقع حساس با هوشياري و بصيرت عمل كرده و مي كنند.
وي اظهار كرد: در انتخابات آينده هم مردم با هوشياري و با تشخيص درست انتخابات پرشوري را رقم خواهند زد.
حداد عادل تاكيد كرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات به تشكيل مجلسي كه در خدمت مردم باشد كمك خواهند كرد.
وي ادامه داد: مردم با توجه به رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي كه هميشه قبل از هر انتخاباتي مطرح مي كنند و البته پيش از اين انتخابات هم بيان خواهند كرد، مي توانند نمايندگاني كه در خدمت اسلام و انقلاب و كشور هستند را انتخاب كنند.
خاطرنشان مي شود 6 كميته تخصصي جبهه متحد اصولگرايان به زودي تشكيل مي شود.
كميته هاي سياسي، فن آوري و مجازي، بانوان، اقشار، رسانه و استاني جبهه متحد اصولگرايان به زودي تشكيل خواهد شد.
جبهه متحد اصولگرايان در نامه هاي جداگانه به اضلاع اصولگرايي از آنها براي معرفي نماينده براي حضور در كميته هاي مختلف، دعوت كرده است.
كميته استاني يكي از مهمترين كميته هاي جبهه متحد است كه وظيفه شناسايي نيروهاي كارآمد اصولگرايي را براي قرار گرفتن در ليست اصولگرايي به عهده دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها