کد خبر: ۳۰۹۶۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: در زمان امام (ره) دلواپسان امام راحل و آرمان‌هاي ايشان را قبول نداشتند و ضدانقلاب و يا متحجر بودند، درحالي‌که امروز کساني که به‌عنوان دلواپسان نظام و انقلاب در صحنه هستند، جزئي از انقلاب محسوب مي‌شوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: در زمان امام (ره) دلواپسان امام راحل و آرمان‌هاي ايشان را قبول نداشتند و ضدانقلاب و يا متحجر بودند، درحالي‌که امروز کساني که به‌عنوان دلواپسان نظام و انقلاب در صحنه هستند، جزئي از انقلاب محسوب مي‌شوند.

آيت‌الله سيد احمد علم‌الهدي با اشاره به سخنان اخير هاشمي رفسنجاني در همايش بانوي انقلاب و متحجرخواندن دلواپسان دوران امام خميني (ره) اظهار داشت: به‌نظر بنده ما زياد نمي‌توانيم بر روي مسئله نقل خاطرات آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني تکيه کنيم و در رد و يا اثبات آن‌ها سخن بگوئيم.

امام جمعه مشهدمقدس با اشاره به بيانات رئيس‌جمهور و هاشمي‌رفسنجاني در زمينه بي‌حجابي‌ در اين همايش، بيان کرد: موضوع ديگر موضعي بود که آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و رئيس جمهور در اين همايش در برابر بي‌حجابي گرفتند که بنده نيز به اين موضع ايراد دارم.

آيت‌الله علم‌الهدي با اشاره به اينکه اين همايش به مناسبت بزرگداشت بانوي انقلاب برگزار شده بود، تصريح کرد: به طور قطع اين شخصيت به واقع همسنگر امام خميني (ره)، در تمام مشاهدات و فعاليت‌هاي انقلاب‌ساز ايشان بوده و وي بانويي است که به عنوان مظهر تمام فضائلي بوده که نمونه آن را تنها مي‌توان در صديقه اطهر(س) جستجو کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه اين خانم مظهر عفاف و حجاب و عصمت است، گفت: حال چرا بايد در همايشي که براي بزرگداشت اين اسوه برپا شده و با اين افتخار که وي همسنگر امام خميني (ره) بوده‌اند آقايان در مورد سبک کردن مسئله حجاب و يا منکر نبودن بي حجابي صحبت کنند، به طور قطع اين بزرگترين جفا در حق همين خانم است.
وي افزود: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در سال‌هاي انقلاب در مسئله بي‌حجابي آن‌قدر برخورد داشته‌اند که نشانه‌هاي مثبت آن هويدا است ولي حالا و بعد از سال‌ها و البته با وجود گذر سن، وي در اين همايش در رابطه با کوچک کردن مسئله حجاب و يا کم اهميت دادن منکر بي حجابي سخن بگويند؛ اين مسئله خلاف انتظار و خواسته مردم است.

آيت‌الله علم‌الهدي با اشاره به بخشي ديگر از سخنان آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، افزود: در زمان امام خميني (ره) کساني دلواپس بودند که امام(ره) و آرمان‌هاي ايشان را قبول نداشتند و با انديشه‌هاي خاص سياسي و انقلابي وي مخالف بودند.
امام جمعه مشهد مقدس گفت: آن‌ها يا ضدانقلاب بودند و يا جزو متحجرين، حال اين بدين معنا نيست که اگر فردي دلواپس انقلاب است ما آن‌ها را بدين سمت سوق دهيم و آن‌ها را متحجر بخوانيم. به‌طور قطع سخن آيت‌الله هاشمي رفسنجاني درست نيست چرا که اين افراد که امروز به عنوان دلواپسان نظام و انقلاب در صحنه هستند، جزئي از انقلاب محسوب مي‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها