کد خبر: ۳۰۹۶۱۴
زمان انتشار: ۰۰:۵۲     ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: شهدای هسته‌ ای با فدا کردن جان خویش در راه موفقیت این موفقیت بزرگ ثابت کردند که پیروزی در ایستادگی و استقامت است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  خبرگزاری فارس از ارومیه، سعید جلیلی امشب در نشست مردمی که در  راستای بررسی چالش‌های گفتمان انقلاب اسلامی در مسجد موسی بن جعفر (ع) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: آذربایجان غربی با تقدیم 12 هزار شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی موجبات غرور و سربلندی این استان را در کشور فراهم آورده است.

وی با تاکید بر پاسداشت خون شهدا و تکریم از خانواده‌های شهدا، افزود: شهدای هسته‌ای نیز با فدا کردن جان خویش در راه موفقیت این موفقیت بزرگ ثابت کردند که پیروزی در ایستادگی و استقامت است.

جلیلی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول 36 سال گذشته ثابت کرده که با اقتدار مقابل مستکبران ایستاده و خواهد ایستاد، چنانچه هم‌ اکنون ایران اسلامی در تحولات منطقه‌ای و جهانی در رأس رسانه‌های جهانی قرار دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به 5+1 که به اصطلاح چند کشور قدرتمند جهانی هستند و حرف از دموکراسی اشاره کرد و گفت: اگرچه شعار این گروه از کشورهای دموکراسی است ولی به راحتی در تصمیمات کشورهای دیگر به خصوص مسلمانان دخالت کرده و در صورت صلاح دید در کشور آنها جنگ به راه می‌اندازند.

جلیلی به مثالی در این خصوص پرداخت و تصریح کرد: برای سانتریفیوژ انرژی هسته‌ای ایران چندین قطعنامه صادر کرده و در مقابل بیداری اسلامی کشورهای عربی که به برکت انقلاب اسلامی ایران است موضع جنگ می‌گیرند و این موضوع صریح‌ترین منطق غلط غربی‌ها را نشان می‌دهد.

وی در ادامه با اعلام اینکه نمی‌توان به کشورهای غربی و 5+1 اعتماد کرد، تصریح کرد: این‌ها کشورهای هستند که از کشور ایران نفت خریداری کرده، در حالی که در عرضه بنزین به کشور ما را تحریم می‌کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به خودکفایی ایران در تولید بنزین اشاره و خاطرنشان کرد: این موفقیت در راستای تلاش جوانان و یاری خداوند صورت گرفته است.

جلیلی با بیان اینکه تمام تلاش فعالان انرژی هسته‌ای خودکفایی در قضیه انرژی هسته‌ای است و گفت: اگر در مقابل کشورهای مستکبر کوتاهی کنیم، زمینه زیاده‌خواهی این کشور فراهم می‌شود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در ادامه با قرائت و اشاره بر آیات قرآنی، چهره مستکبران را بیشتر تشریح کرد و گفت: ثمره ایستادگی و مقاومت پیروزی و تکثیر این پیروزی است.

جلیلی تاکید کرد: کشورهای غربی باید هوشیار باشند که ملت ایران همواره اهداف و آرمان‌های انقلاب را در هر زمینه دنبال کرده و ادامه‌دهنده شهدای هسته‌ای همچون شهریاری، رضایی‌نژاد، محمدی و روشن خواهند بود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ملت ادامه داد: مردم متمدن، متعهد و ولایت‌مدار ایران نشان داده‌اند که بدون آمریکا نیز می‌توان پیشرفت کرد و حتی با مبارزه با آمریکا هم می‌توان به پیشرفت‌ها دست یافت و همین تفکر بسیجی‌وار باعث شکست دشمن در بسیاری از میادین اقتصادی و سیاسی شده است.

وی در پایان متذکر داشت: تمام تدابیر و تلاش دشمن ایران اسلامی به انحراف کشیدن افکار و مقاومت ما بوده و از حربه‌ای برای منحرف کردن ملت ایران استفاده می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها