کد خبر: ۳۰۹۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۲۶ آذر ۱۳۹۰
ديدار تيم‌هاي نفت تهران و استقلال با حاشيه‌هايي همراه بود كه از آن جمله مي‌توان به درخواست تماشاگران از فرهاد مجيدي براي باقي ماندن در استقلال اشاره كرد.
به گزارش ايسنا، حاشيه‌هاي نيمه دوم نفت تهران و استقلال كه از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادي آغاز شد به اين شرح است.

* در حالي كه اخبار تاييد نشده از جدايي فرهاد مجيدي از استقلال در نيم فصل دوم و پيوستنش به ليگ امارات حكايت مي‌كند، تماشاگران استقلال با سر دادن شعارهايي از وي خواستند كه در تيم بماند.

* از پيش از شروع نيمه دوم نيمكت‌نشينان استقلال در داخل زمين و پس از آن در دور زمين مشغول گرم كردن بودند كه در اين هنگام با تشويق زياد تماشاگران نيز روبه‌رو شدند.

* عكاسان ورزشي كه در نيمه اول در پشت دروازه‌هاي هر دو تيم مستقر شده بودند، در نيمه دوم همگي در پشت دروازه نفت استقرار پيدا كردند.

* بدنساز تيم فوتبال استقلال كه در شروع بازي و در نيمه نخست از داخل جايگاه ويژه بازي را تماشا مي‌كرد، با شروع نيمه دوم به كنار زمين آمده بود و نيمكت‌نشينان استقلال را تمرين مي‌داد.

* در انتهاي بازي تماشاگران استقلال، جباري را زيدان آسيا خطاب كردند. همچنين شعار "استيلي حياكن پرسپوليس رو رها كن" سر دادند.

* در اين ديدار چيزي حدود ده هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند. همين تعداد هواداران استقلال تلاش مي‌كردند تا با تشويق تيم‌شان حمايت خود را نشان بدهند و با شعار مجيدي با غيرت، كاپيتان تيم‌شان را تشويق مي‌كردند.

* آندرانيك تيموريان پس از اينكه توانست گل نخست استقلال را به ثمر برساند با انجام حركات آكروباتيك، خوشحالي خود را نشان داد و به طرف نقطه كرنر سمت راست دروازه نفت تهران رفت و بازيكنان استقلال در اين مكان دور او حلقه زدند.

همچنين آن‌ها پس از به ثمر رسيدن گل استقلال توسط آندرانيك تيموريان، به تشويق اين بازيكن پرداختند و سرود قهرماني را سر دادند.

* پرويز مظلومي و حسين فركي كه سرمربي‌گري استقلال و نفت تهران را بر عهده دارند در طول بازي كنار خط ايستاده بودند و تيم‌شان را هدايت مي‌كردند و اين در حالي بود كه در زمان‌هايي كه بازي متوقف مي‌شد، هنكه توضيحات لازم را به مدافعان استقلال مي‌داد.

* افرادي همچون احمد خداداد، مرتضي محصص، اكبر ميثاقيان و زلاتكو كرانچار در جايگاه ويژه حضور داشتند و همچنين مربي دروازه‌بانان و مربي بدنساز استقلال نيز در همين جايگاه نشسته‌ بود.

* پژمان منتظري با خوزه نارسيو بازيكن تيم نفت در تونل ورزشگاه آزادي درگيري لفظي پيدا كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها