کد خبر: ۳۰۹۲۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
مترجم سرمربی پرسپولیس گفت: «شاید مجیدی سال بعد روی نیمکت استقلال و یا تیم‌ملی باشد که در این صورت قطعا برخورد آینده این دو نفر با عزت و احترام و بدون مشکل خواهد بود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، از آن روزهایی که برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی وقت تیم ملی فوتبال ایران فرهاد مجیدی را در بلک لیست قرار داده و هرگز به او اعتماد نمی کرد، سال ها می گذرد. روزهایی پرتنش برای فوتبال ملی ایران.

 

اینکه برانکو پایش را در یک کفش کرده بود با حضور دایی و هاشمیان مهاجم محبوب آبی ها (که البته آن زمان در امارات توپ می زد) به کارش نمی آید. مجیدی هم وقتی تیرخلاص برانکو را دریافت کرد، با مصاحبه ای آتشین انتقادهای تندی را علیه سرمربی تیم ملی بیان کرد.

 

حالا گذر ایام برانکو را به ایران برگردانده؛ آن هم برای مربیگری در تیم پرسپولیس. همان تیمی که هوادارانش از مجیدی نفرت دارند و کاپیتان سابق استقلال 4 بار دروازه اش را گشوده است.

 

با تجربه رقابت سنتی استقلال و پرسپولیس حالا شاید گذر زمان برانکو و مجیدی را دوباره رودرروی هم قرار دهد. ایوانکوویچ که در پرسپولیس است و شاید مجیدی هم استقلالی شود.

 

رضا چلنگر، مترجم و یار همیشگی برانکو درباره اتفاقی که تحقق آن ممکن است، اظهار داشت: «یادم هست که در روزهای حضور مجیدی در تیم ملی مسائلی پیش آمده بود اما این دو هرگز مشکل شخصی با هم نداشتند. در آن زمان هم هرگز چلنجی میان برانکو و مجیدی نبود. برانکو اعتقاد داشت با وجود وحید هاشمیان و علی دایی نیازی به مجیدی نیست و نمی شود این بازیکن بزرگ را به تیم ملی آورد و نیمکت نشین و یا سکونشینش کرد.»

 

وی ادامه داد: «طبیعتا مجیدی نیز بابت دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت بود و مصاحبه کرد. با این حال مشکل شخصی میان آنها وجود نداشت  و همین حالا هم اگر با هم رو به رو شوند، خواهید دید که برخوردشان چگونه است.»

 

چلنگر درباره مجیدی عنوان کرد: «شاید مجیدی سال بعد روی نیمکت استقلال و یا تیم ملی باشد. در این صورت با برانکو برخورد خواهد داشت. قطعا برانکو با رفتار خوبی که از او سراغ داریم و روحیاتی که دارد، همه چیز را با تعامل حل خواهد کرد. بی تردید برخورد آینده این دو نفر همراه با عزت و احترام و بدون هیچ مشکلی خواهد بود.  البته در زمین قطعا رقیب هستند و برانکو برای موفقیت پرسپولیس تلاش خواهد کرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها