کد خبر: ۳۰۹۲۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
ايرنا/ تارنماي فدراسيون کشتي آمريکا نوشت: آمريکا مصمم بود به سلطه ايران در جام جهاني کشتي آزاد پايان دهد. اما تيم قدرتمند ايران تلاش سخت آمريکايي ها را ناکام گذاشت و براي چهارمين دوره پياپي با نتيجه 5 بر سه و در حضور 4 هزار و 234 تماشاگر عنوان قهرماني را از آن خود کرد.
آمريکا بدنبال اولين قهرماني در جام جهاني کشتي آزاد از سال 2003 بود. اين کشور تاکنون 13 قهرماني داشته است. ايران با پيروزي روز يکشنبه، ششمين قهرماني خود را در جام جهاني ثبت کرد.
آمريکا که براي اولين بار در 12 سال گذشته به فينال جام جهاني راه يافته بود، نايب قهرمان شد.
بروس بارنت سرمربي تيم آمريکا گفت: ما فرصت هايي داشتيم و اجازه داديم چند مسابقه را ببازيم. ما بايد بهتر شويم. کشتي گيران ما به سختي مبارزه کردند، اما ما بايد بتوانيم اشکالات خود را برطرف کنيم. ما شاهد تلاش بسيار همه بوديم، اما اشتباهات کاملا ساده کرديم.
حضور عظيم هواداران ايراني مقيم لس آنجلس به تيم ايران کمک کرد.
جوردن باروز قهرمان جهان و المپيک با استفاده از سرعت و قدرت برتر خود مرتضي رضايي قلعه را با نتيجه 10 بر صفر در وزن 74 کيلوگرم مغلوب کرد.
باروز تاکنون 102 برد و دو باخت داشته است. او در چهار دوره حضور خود در جام جهاني کشتي 19 برد داشته و هيچ باختي نداشته است.
باروز بعد از پيروزي يک بر صفر مقابل حريف ايراني خود گفت: شکست يک حريف ايراني با نتيجه 10 بر صفر هميشه امکانپذير نيست، به همين علت اين نتيجه عالي بود.
در ديدار رده بندي جام جهاني کشتي آزاد، جمهوري آذربايجان با شکست روسيه عنوان سوم را از آن خود کرد.
بلاروس مقام پنجم و مغولستان عنوان ششم را کسب کردند. کوبا نيز با شکست ترکيه به مقام هفتم دست يافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها