کد خبر: ۳۰۹۲۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
سال‌هاست كه از شهر اهواز به‌عنوان شهر دوم استقلالي‌ها نام مي‌برند؛ مسووليت اين نام‌گذاري با كسي نيست جز عادل فردوسي‌پور كه بدون هيچ دليل منطقي و صرفا از روي شنيده‌ها و حدسيات خود چنين نامي روي اين قطب فوتبال كشور گذاشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، نه تنها در ديدارهاي قبلي استقلال در اهواز صحت اين ادعا تاييد نشد، كه در همين بازي گذشته استقلال برابر فولاد در اهواز نيز غريبي آبي‌پوشان نارضايتي امير قلعه‌نويي را در پي داشت. تا اينجا مي‌توان گفت كه اهوازي‌ها در شهر خود تنها به حمايت از تيم‌هاي خودي مي‌پردازند و هر تيم مهماني در آن غريبه محسوب مي‌شود.

 

در كمال شگفتي اما در ديدار استقلال‌ خوزستان و پرسپوليس كه در حضور 6 هزار هوادار برگزار مي‌شد، به گفته گزارشگر تلويزيون سهم دو تيم در تعداد تماشاگر يكسان بوده است؛ يعني در ديداري كه استقلالي‌هاي شهر اهواز مي‌توانستند در ديدار برابر پرسپوليس صحت حرف‌هاي عادل را تاييد كنند، چنين اتفاقي رخ نداد. سوال اينجاست كه آيا مجري محبوب نود هنوز به حرف خودش ايمان دارد؟!



فردوسي‌پور در يك مقطع زماني كه اعتراض‌هاي زيادي به اين موضوع شده بود قول داده بود در يك نظرسنجي، پيامك‌هاي خوزستاني‌هاي هوادار استقلال و پرسپوليس را تفكيك كرده و نتيجه را به مخاطبان اين برنامه اعلام كند. اتفاقي كه هنوز رخ نداده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها