کد خبر: ۳۰۹۲۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس/ به گفته اميررضا خادم، طي امروز يا فردا تغييراتي در هيات‌ مديره استقلال صورت خواهد گرفت.
از مدتي پيش برخي تغييرات در هيات‌مديره استقلال مطرح شد تا جايي که ابتدا اين موضوع به گوش رسيد که تعداد نفرات هيات‌مديره بايد از 9 نفر به 7 نفر برسد، اما حضور سيدسعيد افجه‌اي در اردوي تيم استقلال قبل از بازي با نفت مسجدسليمان همه معادلات را برهم زد و هديه اين عضو هيات‌مديره به استقلالي‌ها که به نوعي نفيس اعلام شد، بهرام افشارزاده را مجاب کرد تا حکم برکناري اين عضو هيات‌مديره را از سخنگويي و همچنين هيات‌مديره بزند.
افشارزاده که مي‌ديد مصاحبه‌هاي افجه‌اي در آن مقطع تيمش را وارد حاشيه کرده، اين کار را انجام داد، اما حالا بعد از گذشت نزديک به يک ماه از آن موضوع، سبک‌دست به عنوان جانشين افجه‌اي انتخاب شده است.
اميررضا خادم روز گذشته در گفت‌وگو با راديو ورزش اعلام کرد که قرار است تغييراتي در هيات‌مديره صورت بگيرد و به نظر مي‌رسد اين تغييرات فقط به حضور سبک‌دست منتهي نمي‌شود.
ظاهرا قرار است مقداد نجف‌نژاد را به عنوان رييس هيات‌مديره، جانشين کامران صاحب‌پناه شود و او از اين پس در اين پست فعاليت کند. هر چند اين تغيير هنوز قطعيت پيدا نکرده، اما اين سوال به وجود مي‌آيد که چرا در مقطعي که شايد با روند خصوصي‌سازي اين هيات‌مديره به طور کل تغيير کند حالا قرار است رييس هيات‌مديره تغيير کند؟ البته شنيده مي‌شود صاحب‌پناه همچنان به عنوان عضو هيات‌مديره به فعاليت خود ادامه مي‌دهد. اما اين سوالي است که قطعا وزارت ورزش و باشگاه استقلال در اين زمينه بايد پاسخگو باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها