کد خبر: ۳۰۹۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۶ آذر ۱۳۹۰
تیم‌های استقلال و نفت تهران در چارچوب هفته هفدهم لیگ بر‌تر در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که پیروزی هر یک می‌تواند قهرمان نیم فصل را مشخص کند.
ایلنا :  تیم‌های استقلال و نفت تهران در چارچوب هفته هفدهم لیگ بر‌تر در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که پیروزی هر یک می‌تواند قهرمان نیم فصل را مشخص کند.

هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر با تساوی تیم‌های صبای قم و فجر سپاسی و پیروزی ذوب آهن دربرابر مس از روز پنج شنبه آغاز شد و دیروز " جمعه " نیز تیم تراکتورسازی برابر ملوان بدون گل متوقف شد و تیم سپاهان در مقابل تیم ته جدولی مس سرچشمه ۲ بر صفر به برتری رسید.

این رقابت‌ها در حساسترین دیدار خود امروز " شنبه " با بازی استقلال تهران در برابر نفت تهران پیگیری می‌شود، ضمن اینکه در روز دوشنبه نیز در مهمترین دیدار‌ها تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

مدعیان قهرمانی نیم فصل

دو تیم اسقلال و نفت تهران در حالی دو مدعی اصلی برای قهرمانی نیم هستند که تیم صدر نشین استقلال تهران با ۳۳ امتیاز از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار است ضمن اینکه نباید فراموش کرد که تیم ۳۰ امتیازی نفت تهران نیز به عنوان شگفتی ساز این دوره از مسابقات نشان داده است که شایستگی کسب عنوان قهرمانی نیم فصل را دارد.

غایبان استقلال

در روز‌هایی که تیم استقلال تهران خسرو حیدری و مهدی امیر آبادی را به دلیل مصدومیت به همراه ندارد، خبر‌ها حاکی از آن است که با توجه به مصدومیت مجتبی جباری، حضور این بازیکن کلیدی استقلال نیز برای این دیدار حساس مورد تردید است.

روحیه بر‌تر

تیم استقلال در هفته گذشته در برابر نفت آبادان تن به شکست داد در حالیکه تیم نفت تهران به دلیل پیروزی ۳ بر ۱ در برابر داماش گیلان از روحیه بالاتری نسبت به استقلال برخوردار است.

برنامه دیدارهای روز دوشنبه از هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

- شاهین بوشهر - راه آهن شهرری، ۱۵، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

- شهرداری تبریز - داماش گیلان، ۱۵، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

- صنعت نفت آبادان - سایپای البرز، ۱۵، ورزشگاه تختی آبادان

- پرسپولیس - فولادخوزستان، ۱۶:۱۵، ورزشگاه آزادی تهران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها