کد خبر: ۳۰۹۰۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۳ فروردين ۱۳۹۴
يک شباهت تاريخي بين فصل 2008-2009 و فصل جاري در تقويم بازي هاي بارسلونا وجود دارد. سال2009، بارسا با هدايت گوارديولا موفق به کسب سه گانه شد.
به گزارش پایگاه 598، آن فصل، اولین فصلی بود که پپ گواردیولا سکان هدایت بارسلونا را بر عهده داشت و آغازی بود بر سلطه این تیم بر فوتبال باشگاهی اروپا. بارسای پپ در فصل 2008-2009، در چنین روزهایی از سال، دو دیدار متوالی با سویا و والنسیا برگزار کرد. تقریبا مشابه فصل جاری با این تفاوت جزئی که بارسا در آن فصل به زمین والنسیا رفت و در نوکمپ از سویا میزبانی کرد؛ در حالیکه در فصل جاری، بارسا میهمان سویا و میزبان والنسیاست.

بارسای پپ در زمین والنسیا 2-2 مساوی کرد و در نوکمپ با 4 گل بر سویا غلبه کرد. کسب 4 امتیاز از این دو بازی. بارسای انریکه نیز شب گذشته در سویا، 2-2 مساوی کرد و شنبه، بازی حساسی مقابل والنسیا در نوکمپ پیش رو دارد و محکوم به پیروزی است. اگر بارسا بتواند والنسیا را شکست دهد، مثل سال 2009 موفق به کسب 4 امتیاز از این دو بازی مهم خواهد شد.

در آن فصل، بارسلونا پیش از اتمام لالیگا، باید به مادرید می رفت. حریف آن سال بارسا، رئال مادرید بود که با نتیجه عجیب 6-2 در برنابئو موفق به برتری بر این تیم شد و حریف امسال این تیم، اتلتیکو مادرید است. جالب تر اینجاست که در هفته پایانی فصل 2008-2009، بارسا به مصاف دپورتیوو لاکرونیا رفت و امسال هم دپورتیوو، حریف روز پایانی بارسا در نوکمپ خواهد بود.

بارسلونا در حال حاضر تنها تیمی در اسپانیاست که شانس فتح سه گانه را دارد. در شرایطی که فاصله امتیازی بارسلونا با رئال در لالیگا تنها دو امتیاز است، تنها یک غفلت ممکن است باعث از دست رفتن قهرمانی برای این تیم شود. آیا بارسای انریکه، مسیری مشابه با بارسای گواردیولا را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت و موفق به تکرار سه گانه خواهد شد؟ باید به انتظار بنشینیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها