کد خبر: ۳۰۸۹۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۲۳ فروردين ۱۳۹۴
جام نيوز/ مهرداد اولادي اظهار داشت: قبل از آن که به استقلال بروم، با پرسپوليسيي ها مذاکره کردم اما آنها مرا نمي‌خواستند و مجبور شدم به استقلال بروم.مهرداد اولادي مهاجم اسبق پرسپوليس و استقلال حالا هيچ تيمي ندارد و به قول خودش در 29 سالگي، پيشکسوت فوتبال شده است.
حضور تو در ورزشگاه آزادي آن‌هم در روز بازي پرسپوليس مقابل النصر واقعاً جالب بود. چرا به استاديوم رفتي؟
من يک پرسپوليسي هستم و هميشه هم اين را گفته‌ام.
پس چطور راهي استقلال شده بودي و براي استقلال بازي کردي؟
آن يک اشتباه در زندگي من بود که بارها بابتش از هواداران عذرخواهي کردم. چند بار بايد بابت اين انتخاب، معذرت‌خواهي کنم؟ قبل از آن که به استقلال بروم، با پرسپوليسي‌ها مذاکره کردم اما آنها مرا نمي‌خواستند و مجبور شدم به استقلال بروم.
چه چيزي تو را مجبور به اين کار کرد؟
کارلوس کروش يک زماني مرا مدام به تيم‌ملي دعوت مي‌کرد تا اينکه به نفت تهران رفتم. آنجا اما ديده نمي‌شدم. يکي از مشاوران کروش به من گفت اگر مي‌خواهي به همراه تيم‌ملي به جام‌جهاني‌ بروي، يا بايد لژيونر شوي و يا در يک تيم بزرگ بازي کني. من به پرسپوليسي‌ها گفتم مرا برداريد که گفتند نيازي به مهاجم ندارند. به همين خاطر مجبور شدم با استقلالي‌ها مذاکره کنم. البته براي باشگاه استقلال و هوادارانش بي‌نهايت احترام قائلم و قصدم توهين به آنها نيست اما از پرسپوليسي‌ها معذرت‌خواهي مي‌کنم.
با اين حال، به جام‌جهاني‌ هم نرفتي!
بله متأسفانه هم دل هواداران پرسپوليس را شکستم(!) و هم اينکه نتوانستم راهي اردوي تيم‌ملي و جام‌جهاني‌ شوم. واقعاً اتفاق بدي بود و تجربه بزرگي برايم ساخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها