کد خبر: ۳۰۸۷۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش گفت: «در هیچ جای دنیا شاهد چنین اتفاقاتی نیستیم که در میانه راه، سرمربی تیم ملی ابراز تمایل برای ادامه همکاری نداشته باشد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، کارلوس کی روش برای مذاکره با علی کفاشیان راهی فدراسیون فوتبال شد. قرار است وضعیت کی روش با تیم ملی به زودی مشخص شود.

 

مازیار ناظمی مدیر کل اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان هم در فدراسیون فوتبال حضور دارد. حسنی خو، مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان هم از حاضران در جلسه است.

 

کی روش در هنگام ورود به فدراسیون لبخند بر لب داشت. او به خبرنگاران قول داد که پس از بازگشت از جلسه با آنها صحبت می کند. وی گفت: «مثل همیشه باید منتظر باشید تا با کفاشیان حرف بزنم و بعدا پاسخگوی سوالات خواهم بود.»

 

ناظمی درباره جلسه امروز در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «چون فرصتی تا بازی های تیم ملی باقی نمانده است، امروز تکلیف را یکسره می کنیم و وضعیت مشخص می شود. یا با کی روش ادامه می دهیم و یا قطع همکاری می کنیم.»

 

وی افزود: «قبول دارم در هیچ جای دنیا شاهد چنین اتفاقاتی نیستیم که در میانه راه، سرمربی تیم ملی ابراز تمایل برای ادامه همکاری نداشته باشد. با این همه کفاشیان از من خواسته است تا به عنوان ناظر در جلسه امروز حضور داشته باشم.»

 

گفتنی است برای حفظ کی روش توصیه هایی به فدراسیون فوتبال شده و تا ساعاتی دیگر باید منتظر بمانیم و ببینیم او در فدراسیون به همکاران ما چه خواهد گفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها