کد خبر: ۳۰۸۶۷۰
زمان انتشار: ۰۸:۵۵     ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
تسنيم/ فدراسيون فوتبال کشورمان از ديدار دوستانه مقابل ايتاليا امتيازهايي مي‌گرفت که با عدم برگزاري اين مسابقه از دست فوتبال ايران رفت.
فدراسيون فوتبال کشورمان در مکاتباتي که با فدراسيون فوتبال ايتاليا انجام داده بود، مقدمات ديدار دوستانه بين تيم‌هاي ملي بزرگسالان ايران و ايتاليا را فراهم کرد که از قبال اين ديدار دوستانه امتيازهايي به فدراسيون فوتبال ايران مي‌رسيد.
از جمله اين امتيازها تبليغات محيطي دور زمين بود که اختيار گرفتن اسپانسر و تمامي تبليغات دور زمين با فدراسيون فوتبال ايران بود و به اين ترتيب فدراسيون کفاشيان مي‌توانست درآمد خوبي از تبليغات اين ديدار داشته باشد.
ضمن اينکه براساس توافقات حق پخش تلويزيوني اين بازي و فروش آن به شبکه‌هاي مختلف با فدراسيون فوتبال ايران بود که همين موضوع مي‌توانست درآمدهاي خوبي براي فدراسيون داشته باشد. با توجه به اينکه ديدار با ايتاليا بُعد رسانه‌اي بالايي دارد و شبکه‌هاي زيادي در جهان هستند که ديدار اين تيم را پوشش مي‌دهند، فروش حق پخش ديدار ايران - ايتاليا مي‌توانست پول خوبي نصيب فوتبال کشورمان کند.
يکي ديگر از امتيازاتي که از هماهنگ شدن بازي ايران - ايتاليا به فدراسيون ايران مي‌رسيد، اين بود که فوتبالدوستان کشورمان مي‌توانستند فرصت ملاقات با چهار نفر از بازيکنان مطرح ايتاليا را پيدا کنند که باعث مي‌شد شور و شوق بيشتري در بين علاقه‌مندان به فوتبال کشورمان ايجاد کند.
طبق گفته کارلوس کي‌روش ديدار با ايتاليا در اين شرايط به سود فوتبال ايران نبود، چراکه سرمربي پرتغالي تيم ملي معتقد است فدراسيون فوتبال بايد بابت برگزاري اين ديدار يک و نيم ميليون دلار بپردازد. اين در حالي است که مسئولان فدراسيون فوتبال مي‌گويند درخواست ايتاليايي‌ها براي برگزاري اين بازي در ايران يک ميليون دلار بوده است.
با وجود اينکه احتمال برگزاري بازي دوستانه ايران - ايتاليا بسيار کم شده و کي‌روش مخالف برگزاري اين ديدار دوستانه است اما مذاکرات مسئولان فدراسيون فوتبال ايران با ايتاليايي‌ها همچنان ادامه دارد تا شايد سرمربي تيم ملي موافقت خود را با برگزاري اين بازي اعلام کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها