کد خبر: ۳۰۸۶۶۱
زمان انتشار: ۰۸:۴۳     ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
فرماندهي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي گفت: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با آمادگي و توان بالايي که دارند پاسخ دندان شکن و خرد کننده اي به گروهک هايي که در حاشيه مرزهاي ايران و به طور عمده در مرزهاي جنوب شرقي، دست به حرکت هاي کور مي زنند خواهند داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايرنا، فرماندهي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي گفت: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با آمادگي و توان بالايي که دارند پاسخ دندان شکن و خرد کننده اي به گروهک هايي که در حاشيه مرزهاي ايران و به طور عمده در مرزهاي جنوب شرقي، دست به حرکت هاي کور مي زنند خواهند داد.

امير سرتيپ احمدرضا پوردستان، جمعه شب در مراسم شانزدهمين يادواره شهيد سپهبد علي صياد شيرازي و شهداي منطقه اسلام آباد زنجان افزود: گروهک هاي تروريستي و تکفيري هيچ گونه تهديد عملياتي و نظامي براي کشور مقتدر و توانمندي چون ايران نيستند.

وي با اشاره به اينکه گروهک هاي تروريستي در يک فضاي کور به مرزهاي ما نزديک شده و حرکت کوري را انجام داده و مي گريزند که هرگز بي پاسخ نخواهند ماند اظهار کرد: به ملت عزيز ايران قول مي دهم در آينده بسيار نزديک طومار همه آنهايي که در قالب گروهگ هاي تروريستي و تکفيري در حاشيه مرزهاي ايران فعاليت مي کنند برچيده خواهد شد.

پوردستان افزود: فرزندان سرباز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در ارتش، سپاه و نيروي انتظامي از ظرفيت ، قابليت و توانمندي هاي بسيار بالايي برخوردار هستند و تمام حرکات دشمنان عليه کشورمان را با دقت هرچه تمام زير نظر دارند.

فرماندهي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: ملت ايران يقين بدانند که تمام تهديدات دشمنان به دقت رصد مي شود و نيروي مسلح براي مقابله با هر تهديد زميني، هوايي و دريايي از آمادگي لازم برخوردار است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها