کد خبر: ۳۰۸۵۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
عابربانک سرخ ها بلیت های بازی پرسپولیس - النصر عربستان را خرید تا تماشاگران به طور رایگان وارد ورزشگاه شوند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مسابقه پرسپولیس - النصر عربستان در شرایطی برگزار شد که هیچ جایی برای نشستن در آن نبود. این دومین بار در سال 94 بود که ورزشگاه پر می شد. یک بار برای بازی تیم ملی امید افغانستان و این بار برای پرسپولیس.

 

مسابقه ای که از قبل اعلام شده بود تماشایش رایگان است. رایگان بودن مسابقه و از طرفی تغییرات در کادر فنی باعث شد هواداران زیادی به ورزشگاه آزادی بروند و حدود 100 هزار تماشاگر، بیننده این مسابقه از داخل ورزشگاه هستند.

 

اینکه رفتن درخشان و حضور برانکو این قدر جذاب بود که مردم به ورزشگاه بیایند یا مجانی بودن بازی و دعوت ستاره ها از آنها برای تماشای یک فوتبال مجانی در عصر یک روز کاری اینچنین به ورزشگاه آمده بودند، مشخص نیست.

 

البته حسین هدایتی در زمانی که با وزارت ورزش به توافق رسید تا به این تیم برگردد ، وعده داده بود تا 50 هزار نفر را به ورزشگاه بکشاند اما خودش هم شوکه شد وقتی دید تمام ورزشگاه پر شده است!

 

هدایتی در مذاکراتی که با خادم داشت تا عضو هیات مدیره پرسپولیس شود، گفته بود که 50 هزار تماشاگر را به ورزشگاه می کشاند. به همین دلیل تمام بلیت های این مسابقه را خرید تا هواداران با خیال راحت به ورزشگاه بروند.

 

اگر میانگین قیمت بلیت های این دیدار 10 هزار تومان باشد، هدایتی باید یک میلیارد تومان برای این مسابقه هزینه کند. البته مشخص نیست در این میان، رفتن درخشان عامل مهم تری برای استقبال از این مسابقه بوده، آمدن برانکو یا رایگان بودن تماشای این دیدار!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها