کد خبر: ۳۰۸۴۷۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز، بي‌توجهي بازيکن معروف يکي از تيم هاي پرطرفدار پايتخت به دستور پليس راهنمايي رانندگي برايش دردسرساز شد.

بازيکن معروف يکي از تيم‌هاي مطرح پايتخت به همراه يکي از دوستان صميمي‌اش در اتوبان‌هاي تهران مشغول ويراژ دادن و لايي کشيدن بود و احتمالا با اين انديشه که شهر را براي لايي ايشان قرق کرده‌اند با سرعت رانندگي مي‌کرد، که با اخطار پليس روبه‌رو مي‌شود.

اين بازيکن معروف با اين تصور که به خاطر شيرين‌کاري‌هاي يک سال اخيرش شهره آفاق شده بي‌توجه به اخطار پليس همچنان با سرعت به کار خودش مشغول بوده که بالاخره مأموران نيروي انتظامي موفق مي‌شوند سد راه اين بازيکن شده و او را از اتومبيل پياده کنند!

گويا پرتاب کردن يک شيء نامعلوم قبل از توقف اتومبيل هم مزيد بر علت شده که مأموران نيروي انتظامي بر بازيکن معروف سخت بگيرند و بر آن شوند تا تحت هر شرايطي او اعمال قانون شود.

آقاي بازيکن، ابتدا زير بار هيچ يک از تخلفات مورد اشاره پليس نمي‌رفت و به طور مرتب با يادآوري سابقه فوتبالي‌اش از مأموران مي‌خواهد اين مسئله را ناديده بگيرند.

در ادامه هم اين بار با لحن ملتمسانه خطاب به افسر نيروي انتظامي گفته: «آقا به خدا اين روزها همين‌جوري هم هزار تا مشکل برام درست مي‌شود و کافيست شما هم به خاطر اين تخلفات من را دستگير کنيد تا آينده فوتبالم تباه شود...!»

مطمئن باشيد اين اتفاق نه براي بار اول رخ داده و نه قرار است آخرين بار باشد اما متأسفيم که يک ورزشکار مطرح که الگوي بسياري از نوجوانان اين مرز و بوم شده اينگونه رفتار مي‌کند و باعث مي‌شود عوام در خصوص اکثر فوتباليست‌ها قضاوت مثبتي نداشته باشند و تا نام خيلي‌ها را مي‌شنوند ناخودآگاه به ياد مشکلات اخلاقي و رفتاري اين افراد بيفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها