کد خبر: ۳۰۸۳۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
لوکوموتيوتاشکند، فوران کرد و با پيروزي 5 ـ صفر برابر السد قطر معجزه آفريد، جالب آنکه 25 روز قبل السد قطر در دوحه توانسته بود با نتيجه 6 ـ2 تيم فوتبال لوکوموتيو را ببرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، عجیب ترین نتیجه لیگ قهرمانان در شرایطی خلق شد که برای فولادی ها قبل از آغاز بازی برابر تیم فوتبال الهلال عربستان، یک انرژی نهفته خلق شد. حالا فولادی ها قادرند با 2 مساوی و برد خانگی برابر تیم لوکوموتیو به مرحله بعدی رقابت ها صعود کنند.

نتیجه ثبت شده بازی لوکوموتیو و السد قطر، بهترین برد یک تیم در جمع تیم های غرب آسیا بوده است، جالب اینکه بعد از این نتیجه یعنی برد 5 ـ صفر لوکوموتیو، باخت 6 ـ2 لوکوموتیو، دومین نتیجه برتر این رقابت هاست، حالا السد قطر علیرغم این باخت، با 7 امتیاز در صدر است و لوکوموتیو همراه الهلال 4 امتیازی شده و فولاد با 3 امتیاز قعرنشین است اما مساوی امروز به عنوان منطقی ترین نتیجه، السد را 7، الهلال را 5 و لوکوموتیو و فولاد را چهار امتیازی نگه می‌ دارد.

در دور بعدی، اگر السد و فولاد مساوی کنند، منطقی ترین نتیجه برای لوکوموتیو و الهلال در تاشکند مساوی است تا تیم ها به ترتیب قبل، این بار با 8، 6 و 5 امتیاز اول تا چهارم بمانند تا دست آخر در بازی های پایانی، فولاد با برد برابر لوکوموتیو 8 امتیازی شود و در بازی الهلال 6 امتیازی برابر السد قطر هر نتیجه ای حاصل شود، فولاد صعود خواهد کرد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها