کد خبر: ۳۰۸۳۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
رئال مادريد پس از پيروزي خيره کننده 9-1 مقابل گرانادا، امشب در ورزشگاه وايکاس شهر مادريد، بايد به مصاف رايووايکانو برود.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، رئال مادرید در حال حاضر با 4 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در رده دوم جای دارد و رایوویکانو نیز با کسب 38 امتیاز، در رده نهم و به دور از دغدغه سقوط قرار دارد.
پاکو خمس سرمربی رایو، در نشست خبری این بازی به خبرنگاران گفت:" خیلی بعید است که رئال بتواند به ما هم 9 گل بزند. برای ثبت چنین نتیجه ای، دو عامل باید دست به دست هم بدهند. یکی اینکه بازیکنان رئال در بهترین فرمشان و با اشتهایی سیری ناپذیر مقابل ما قرار بگیرند و دوم اینکه ما هم خیلی بد بازی کنیم. نمی گویم غیرممکن اما بسیار دور از انتظار است.
ما هر کاری برای جلوگیری از شکست خواهیم کرد. با خیال راحت و با این تفکر که در مقابل رئال بازی خوبی انجام خواهیم داد به این بازی نگاه می کنم. شاید هم ما موفق به شکست رئال شدیم.
در صورتیکه رئال در این بازی پیروز شود و خوب هم بازی کند،  به آنها تبریک خواهم گفت و به بازی بعدی فکر خواهم کرد. امشب همه تلاشمان را خواهیم کرد تا رئال را تحت فشار قرار دهیم. نگران نتیجه نیستم البته هیچکس از باختن خوشش نمی آید. به این بازی به عنوان یک چالش مفید نگاه می کنم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها