کد خبر: ۳۰۸۳۳۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
رضا عنایتی کاپیتان استقلال معتقد است که بازی روز جمعه برابر ذوب آهن یکی از سخت ترین بازیهای استقلال است.
عنایتی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: بازی روز جمعه ما در مقابل ذوب آهن برای استقلال از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ما در این فصل چندین نوبت با این تیم بازی کردیم. اما این بار بخاطر شرایط حساس جدول و هم امتیاز بودن تیمهای فولاد و سپاهان با استقلال که همه 41 امتیازی هستند، شرایط فرق می کند. ضمن اینکه الان تفاوت امتیاز ما و ذوب هم تنها 3 امتیاز است. برای همین هم ما باید تمام تلاشمان را بکنیم تا در این دیدار هر 3 امتیاز را بگیریم.

او ادامه داد: ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی هست و که از ابتدای فصل به هماهنگی بسیار خوبی رسیده اند و حالا می توانند برای هر تیمی حریف سختی به حساب بیایند.

وی افزود: من همیشه گفته ام که من به عنوان کاپیتان استقلال قصد دارم که تمام توانم را برای این تیم به کار بگیرم. اصلا من به استقلال برگشته ام که این تیم نتایج بهتری بگیرد. برای همین هم تمام تلاشم را انجام می دهم تا تیم موفق باشد و اگر هم شرایطی پیش آمد سعی می کنم تا برای استقلال گل بزنم.

عنایتی در مورد سجاد شهباززاده دیگر مهاجم استقلال گفت: یکی از بازیکنانی که خیلی برای تیم زحمت می کشد بدون تردید سجاد است. اما این طبیعی است که گاهی فرصتی گیر مهاجم نمی آید ، اما قطعا تمام فکر شهباززاده هم موفقیت تیم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها