کد خبر: ۳۰۸۳۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
طبق سنت ديرينه تعويض مربي در باشگاهها، تيمي که روي نيمکت خود دچار تغييرات شده تا مدتي همه هواداران خود را دلگرم به ادامه نتايج تيم مي کند و برانکو ايوانکوويچ نيز به هواداران پرسپوليس گفته است در فصل آينده يکي از شاس هاي اصلي کسب عنوان قهرماني است.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ با ثبت قرارداد خود در هیات فوتبال تهران، به طور رسمی به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس انتخاب شد و در صحبت های خود، از حضور پرسپولیس در بین رقبای کسب عنوان قهرمانی در لیگ سال آینده گفت و خیال هواداران را بابت بستن تیمی قوی برای مسابقات سال آینده راحت کرد. برانکو در صحبت های خود با توجه به رسیدن هفته های پایانی لیگ برتر، از حفظ جایگاه این تیم در ادامه مسابقات امسال و قوی تر کردن بنیه تیم برای لیگ آینده سخن گفت.

پس از حضور برانکو ، گمانه زنی ها از حضور بازیکنان متفاوت و نامدار، می گوید. بازیکنانی که بعضی هایشان در این تیم بوده و در سال های اخیر از جمع پرسپولیسی ها جدا شده اند. در حال حاضر و در صدر لیست بازیکنانی از آنها برای تقویت تیم در سال آینده، نام برده می شود سیدجلال حسینی و کریم انصاری فرد هستند.

سیدجلال حسینی که گویا اخیرا چراغ سبز برای بازگشت به جمع سرخپوشان نشان داده است هواداران را باز هم برای ساختن دیواری بتونی امیدوار کرده است. همان دفاعی که میانگین گل خورده اش در هربازی 5/0 گل بود و نقطه قوت سرخپوشان محسوب می شد.

بازیکن دیگری از وی برای حضور در تیم سال آینده نام برده می شود کریم انصاریفرد است، مهاجم ایرانی تیم اوساسونا که پیشنهاداتی از تیم های دیگر اروپایی دارد، در صورت سقوط اوساسونا به دسته دوم لیگ اسپانیا و جواب منفی به درخواست های دیگر اروپایی، به جمع سرخپوشان تهرانی خواهد پیوست تا بعد از حضور دوباره اش در این تیم، خط آتشی به راه بیاندازد و دروازه حریفان را برای رسیدن به قهرمانی بازکند.

این دو بازیکن با توجه به پایان نیافتن لیگ برتر، از گزینه هایی هستند که از آنها برای حضور در صدر لیست برانکو برای پرسپولیس مدل 94 نام برده می شود.

باید ببینیم با توجه به فضایی که بعد از تعویض هرمربی در تیم های ایرانی به وجود می آید، هیاهویی که این روزها حول و حوش سرخپوشان می گردد فقط ذوق حاصل از جابجایی روی نیمکت این تیم است و یا برنامه ای ریخته شده برای قهرمانی در لیگ سال آینده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها