کد خبر: ۳۰۸۱۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم/ شماره ۱۰ النصر مشکلي براي همراهي تيمش مقابل پرسپوليس نخواهد داشت.
محمد السهلاوي، بازيکن شماره 10 تيم النصر شرايط همراهي اين تيم را در بازي امروز پيدا کرده است و به احتمال خيلي زياد در ترکيب اصلي النصر مقابل پرسپوليس قرار خواهد گرفت.
اين بازيکن که ستاره و گلزن شاخص النصر و تيم ملي عربستان به حساب مي‌آيد در روزهاي اخير سخت مشغول فيزيوتراپي و انجام تمرينات اختصاصي بود تا بتواند در بازي با پرسپوليس به ميدان رود. امروز (چهارشنبه) از اردوي النصري‌ها خبر رسيد که السهلاوي شرايط بازي کردن مقابل سرخپوشان را پيدا کرده است.
* بازيکنان النصر ساعت 10 صبح امروز صبحانه خود را صرف کردند و از ساعت 11 در محوطه هتل آزادي مشغول انجام تمرينات کششي و سبک شدند.
* مهران بهرامي، دبير هيئت مديره باشگاه پرسپوليس به عنوان نماينده اين باشگاه در هتل آزادي حضور دارد تا چنانچه النصري‌ها مشکل خاصي داشتند به آن رسيدگي کند.
* جلسه فني تيم النصر ساعت 15 آغاز خواهد شد و خورخه داسيلوا در اين نشست ترکيب اصلي تيمش را براي رويارويي با پرسپوليس مشخص خواهد کرد.
* اعضاي تيم النصر قرار است ساعت 16:30 هتل المپيک را به مقصد ورزشگاه آزادي ترک کنند.
ديدار پرسپوليس - النصر عربستان در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 18:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها