کد خبر: ۳۰۸۱۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: «ما از برانکو خواستیم امروز به عنوان یار دوازدهم روی سکوها بنشیند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محمدحسین نژادفلاح درباره حضور برانکو در ایران اظهار داشت: «به ایشان خوش آمد می گوییم. امیدوارم در پرسپولیس منشا اثرات خیر باشند.»

 

وی درباره تاخیر برانکو برای خروج از فرودگاه گفت: «نامه ای که باید ارسال می شد ارسال نشده بود. منتظر ماندند تا ویزای خودش و همراهانشان صادر شود و پس از آن مشکل حل شد.»

 

نژادفلاح درباره رقم قرارداد برانکو بیان داشت: «رقم قرارداد اسرار زندگی برانکو است. با این وجود می گویم او هم سطح مربیان داخلی است.»

 

وی درباره اینکه شایعه شده است برانکو 4 میلیارد خواهد گرفت گفت: «شما نصف این رقم را فکر کنید.»

 

نژادفلاح درباره اینکه این رقم متعلق به خود برانکو است یا با دستیارانش محاسبه می شود اظهار داشت: «قرارداد هر مربی برای خودش هست و دستیارانش هم متعلق به خودشان است.»

 

وی درباره وضعیت دستیاران برانکو بیان داشت: «او سه دستیار را با خودش می آورد و دو دستیار را هم ما معرفی می کنیم. یک دستیار که مربی بدنساز است روی نیمکت نمی نشینید در بازی ها و روی سکوها خواهد نشست.»

 

نژادفلاح درباره بازی پرسپولیس مقابل النصر گفت: «ما از برانکو خواستیم امروز به عنوان یار دوازدهم روی سکوها بنشیند. بازی مهمی با النصر داریم و اگر ببریم صعودمان قطعی است. از هواداران پرسپولیس می خواهم به ورزشگاه بیایند تا تیم را حمایت کنند تا شاهد پیروزی نماینده کشورمان باشیم.»

 

وی درباره اینکه آیا پیروزی در بازی امروز پاداش دارد یا نه بیان داشت: «حتما پاداش داریم. پاداش هم متفاوت با پاداش های دیگر خواهد بود.»

 

نژادفلاح در ادامه تاکید کرد: «انگیزه اصلی ما از سپردن هدایت پرسپولیس به او این بود که او بتواند برای فصل آینده خودش تیم را ببندد.»

 

وی در پاسخ به این سوال که مالیات گذشته او توسط چه کسی پرداخت شد عنوان کرد: «ما این مبلغ را پرداخت کردیم اما در اولین پیش‌پرداخت از قرارداد او کم خواهد شد. برای فصل آینده نیز قید کردیم مالیات قراردادش را باید خودش بپردازد و باشگاه در این زمینه هیچ مسئولیتی ندارد.»

 

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس با دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه برای بازی با النصر عربستان خاطرنشان کرد: «این بازی بسیار برای پرسپولیس حیاتی است و اگر ببریم صعودمان قطعی می‌شود و حکم فینال را دارد. اینکه می‌خواستیم که برانکو امروز به ایران بیاید این بود که حضور او می‌تواند خیل کثیری از هواداران را به ورزشگاه بکشاند. خود او هم گفت که امروز به عنوان یار دوازدهم روی سکوها می‌نشینم و حمایت می‌کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها