کد خبر: ۳۰۸۱۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: «در حال حاضر از لحاظ روحی شرایط خوبی داریم و باید پرسپولیس را شکست دهیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، عبدالله ویسی در مورد شرایط استقلال خوزستان و مسائل مخلتف دیگر به سؤالات پاسخ داد.

 

* وضعیت استقلال خوزستان بعد از شکست سنگین مقابل تراکتورسازی چطور است؟

- این باخت برای ما بسیار سنگین بود و وقتی یک تیم سه گل می‌خورد از لحاظ روحی افت می‌کند. خوشبختانه بازیکنان ما در حال حاضر از لحاظ روحی وضعیت مناسبی پیدا کرده‌اند و مدیرعامل باشگاه هم با آنها صحبت کرد. به هر حال این را هم باید در نظر گرفت که رقیبان ما هم فاصله‌ای با ما ندارد و استقلال خوزستان به یک برد شیرین نیاز دارد تا در جدول یک پله صعود کند.

 

* فکر می‌کنی در بازی یکشنبه آینده پرسپولیس را شکست دهید؟

- بازی مقابل پرسپولیس و استقلال انگیزه‌ای بی‌نهایت به بازیکنان می‌دهد. این موضوع کار مرا راحت می‌کند و امیدوارم نتیجه لازم را در این بازی خانگی بگیریم.

 

* آمدن برانکو به پرسپولیس کار شما را سخت نمی‌کند؟

- در بازی رفت هم علی دایی اخراج شده بود و حمید درخشان در شرایطی انتخاب شد که پرسپولیس باید با ما روبه‌رو می‌شد. الان هم برانکو آمده و پرسپولیس باید مقابل استقلال خوزستان قرار بگیرد. برای ما مهم نیست که برانکو مربی پرسپولیس شده است، ما فقط برد می‌خواهیم و فرقی ندارد با چه تیمی بازی می‌کنیم.

 

* بعد از شکست مقابل تراکتورسازی شایعاتی درمورد برکناری‌ شما به گوش رسید، ولی مثل اینکه باشگاه حمایت کرد؟

- این شایعات از سوی افرادی مطرح شد که با من مشکل دارند و نمی‌توانند به تیم من نفوذ کنند. وقتی لیگ شروع شد معلوم بود که چه تیم‌هایی برای قهرمانی می‌جنگند و چه تیم‌هایی می‌خواهند خودشان را در لیگ برتر حفظ کنند. قرار نبود سهمیه بگیریم. در ضمن استقلال خوزستان دومین سالی است که در لیگ برتر بازی می‌کند. البته من از نتایج راضی نیستم و الان باید در رده نهم جدول قرار می‌گرفتیم.

 

* در مورد وضعیت مبهم کی‌روش چه صحبتی دارید؟

- من نمی‌توانم درمورد ماندن یا رفتن او صحبت کنم. با این حال معتقدم ماندن او می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها