کد خبر: ۳۰۷۹۴۷
زمان انتشار: ۲۲:۴۵     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
نیمار؛ فوق ستاره برزیلی بارسلونا، این هفته ها با افت محسوسی مواجه شده و در بازی مقابل سلتا، بیش از همیشه شاهد ناکامی این بازیکن در امر گلزنی و گلسازی بودیم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، نیمار در این فصل بدون تردید عملکرد بسیار بهتری به نسبت فصل گذشته که اولین سال حضورش در بارسلونا بود داشته است. او در لالیگا 18 گل زده و بارها نیز دیگر بازیکنان بارسا را در موقعیت گلزنی قرار داده است اما از زمانیکه او بخاطر حضور در جشن تولد خواهرش به برزیل رفت، افتش نیز شروع شد.

آخرین گل نیمار برای بارسلونا در لالیگا به 15 فوریه گذشته و در برتری 5-0 بر لوانته بر می گردد که او گل اول بارسلونا را به ثمر رساند. از آن پس نیمار هرگز نتوانسته برای بارسا در لالیگا گلزنی کند. او در آخرین بازی بارسلونا که روز یکشنبه مقابل سلتا برگزار شد نیز 18 بار توپ را از دست داد. متوسط 1 توپ در هر 5 دقیقه.

این بازی یکی از بدترین بازی هایی بود که نیمار در این فصل به نمایش گذاشته است.افت او در کنار ناآماده بودن مسی به دلیل مصدومیت و نیز بدشانسی های لوئیس سوارز، سبب شد تا یک مدافع، سرنوشت بازی را به نفع بارسلونا تعیین کند.

متیو بازیکنی بود که در دقیقه 76 با یک ضربه سر، گل برتری بارسلونا را به ثمر رساند تا این تیم فاصله 4 امتیازی خود با رئال را حفظ کند. این یازدهمین گلی بود که بارسا از روی ضربات ایستگاهی در این فصل به ثمر رسانده و دهمین گل این تیم با ضربه سر نیز بود.

اتلتیکو با 23 گل با ضربه سر، رئال با 17 گل و سویا با 12 گل، بالاتر از بارسا در این زمینه قرار دارند. باید دید که در حساس ترین مقطع فصل، نیمار بار دیگر به فرم ایده آلش باز خواهد گشت یا اینکه بارسلونا در بدترین زمان ممکن از افت این فوق ستاره ضربه خواهد دید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها