کد خبر: ۳۰۷۷۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
صحبت های اخیر پیشکسوت پرسپولیس هافبک جوان این تیم را ناراحت کرده است.

به گزارش پایگاه 598،در میان انتقادها از سرمربی پرسپولیس، رهبری‌فر کنایه‌ای هم به احمد نوراللهی زد و مدعی شد که او به خاطر بازی نکردن کاورش را پرت کرده است. ادعایی که نواللهی اینطور به آن پاسخ داده: «آقا بهروز پیشکسوت ماست اما به‌عنوان یک برادر کوچکتر از او گلایه دارم. او نباید از چیزی که مطمئن نیست، صحبت کند. شنیده‌های او در مورد این موضوع اشتباه بوده و من هیچ‌گاه کاورم را پرت نکرده‌ام. دلیلی ندارد به خاطر بازی نکردن به سرمربی تیم معترض باشم و این جور کارها را هم بلد نیستم. برای من حتی سکونشینی در پرسپولیس افتخار است و هر گاه هم فرصت بازی نصیبم شده، با جان و دل بازی کرده‌ام.»

 

هافبک جوان پرسپولیس با اشاره به مصدومیت تازه‌اش هم می‌گوید: «مشکلم جدی نبود. دیروز به تمرین‌ها برگشتم و برای بازی مقابل النصر هم هیچ مشکلی ندارم.» ب

 

ازی چهارشنبه برابر النصر هم موضوع دیگری است که احمد نوراللهی درباره‌اش صحبت کرده: «حریف عربستانی تیم گردن کلفتی است اما فاصله ما با آنها سه گل نبود که بازی رفت را با آن نتیجه باختیم. در آن بازی چون بی‌محابا حمله می‌کردیم، اسیر ضدحملات شدیم و غافلگیرمان کردند اما این بار دیگر اشتباه نمی‌کنیم و با حمایت هواداران، بازی چهارشنبه را می‌بریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها