کد خبر: ۳۰۷۷۲
زمان انتشار: ۲۲:۳۹     ۲۵ آذر ۱۳۹۰
به منظور تقدير از اسراي آزادشده ی اخیر فلسطين:
به منظور تقدیر از استقامت و پایداری اسرای آزاد شده از بند زندان های رژیم غاصب صهیونیستی، جمع کثیری از اسرا آزاد شده فلسطینی به همراه دوتن از وزرای دولت حماس با حضور در تهران و قم با بسیاری از مقامات عالی رتبه نظام و همچنین گروه های مردمی ایران دیدار و گفتگو خواهند کرد. اساس اعلام اتحادیه بین المللی امت واحده کاروان اسرای فلسطینی در روز دوم از سفر خود به ایران با حضور در قم با آیت الله جوادی آملی و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه دیدارهایی را خواهند داشت.
به گزارش پایگاه 598، يكي از علل حمله رژیم غاصب صهیونیستی به غزه در سال 2008 آزادسازي شاليت، اسير اسرائيلي دربند حماس بود که پایداری مردم غزه بار دیگر اسرائيلي‌ها در این عرصه نیز ناكام ماند و نهايتا با حقارت مجبور به آمدن بر سر مذاكره براي آزادي اسیر خود شدند که طی این تبادل اسراء تعداد قابل توجهی از اسیرهای قدیمی فلسطینی آزاد گشتند.

 لذا به منظور تقدیر از استقامت و پایداری این اسراء آزاد شده، روز های آینده تهران و قم میزبان تعداد قابل توجهی از اسرای تازه آزاد شده «صفقة التبادل» خواهد بود.

این کاروان فلسطینی متشکل از پنج تن از اسرا و دو تن از وزراي دولت حماس به نام های فؤاد الرازم (قديمي ترين اسير فلسطيني - وابسته به جهاد اسلامي)، شعبان حسونة  (از اسراي مهم جهاد اسلامي)، مجدي حماد از اسراي حماس، رائد الحلاق از اسراي حماس، فتحي حماد وزير كشور دولت حماس، عطالله أبو السبح  وزير امور اسراي دولت حماس، فاطمة الزق اسيره فلسطيني - وابسته به جهاد، يوسف الزق 9 ساله فرزند خانم الزق كه در زندان رژیم صهیونیستی به دنيا آمده است و محمود الزق، احمد سلمان مسوول دفتر وزير كشور دولت حماس می باشد.

کاروان مذکور در تاریخ 26 الي 30 آذرماه 1390 (ايام برگزاري دومين دوره تبادل اسرای فلسطینی) با حضور در ایران با بسیاری از مقامات عالی رتبه نظام دیدار و گفتگو خواهند کرد.

بر اساس اعلام اتحادیه بین المللی امت واحده کاروان اسرای فلسطینی در روز دوم از سفر خود به ایران با حضور در قم با آیت الله جوادی آملی و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه  دیدارهایی را خواهند داشت.

همچنین به منظور تقدیر از این کاروان فلسطینی، همایشی با حضور طلاب و دانشجویان و مردم ولایتمدار استان قم در تاریخ یکشنبه 27 آذر بعد از نماز مغرب و عشاء در مدرسه علمیه معصومه قم برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که این دعوت به همت اتحادیه بین المللی امت واحده صورت گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها