کد خبر: ۳۰۷۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۲۵ آذر ۱۳۹۰
برنامه تلویزیونی "دیروز امروز فردا" برای دومین هفته‌ی متوالی به تریبون جریان تندرو و متمايل به فتنه دانشجویی تبدیل شد.

 به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، در حالی که انتقادهایي از برنامه هفته‌ی پیش "دیروز امروز فردا" شده بود محمد حسین رنجبران در ابتدای برنامه در اظهارنظری جالب توجه گفت: "برنامه هفته قبل با استقبال جریانهای مختلف دانشجویی مواجه شد" البته آقای رنجبران نام هیچ تشکل دانشجویی را به عنوان تشکرکنندگان از سیما  نیاورد!

بالاخره نوبت به شاهکار "دیروز امروز فردا" رسید جایی که "غلام محمدی" دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران که خودش هم از حضور در برنامه متحیر شده بود در کنار محمد مهدی شاه‌آبادی از فعالین بسیج دانشجویی دانشگاه تهران قرار گرفت.

شاه آبادی در ابتدا با اشاره به مولفه های فضای دانشجویی و اینکه دانشجو می تواند پیشرو باشد به موانع و راهکارهای کرسی های آزاد اندیشی و اشاره کرد و گفت که ما از تشکلها دعوت کردیم و تشکل ها به خاطر قهر و آشتی های خود با دولت حضور پیدا نکردند. شاه آبادی گفت که مناظره ها در فضای عقلانی نیست و باید در فضای عقلانی کرسی ها شکل بگیرد.

 در ادامه غلام محمدی به خاطر حضور در برنامه ابراز خرسندی کرد و البته خود را شخص حقیقی معرفی کرد که نماینده گروه خاصی نیست و فقط دل در گرو انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران دارد و از تبار خودشان که به بازرگان برمی گشت گفت و گفت که در این برنامه باید شخصیت های تاثیر گذارتری از ما که سیاسی تر هستند بیایند در این برنامه مثل آقای خاتمی!

 محمدی بدون اشاره به اینکه نظرات شهید بهشتی توسط نشریه تشکل مطبوعش تحریف شده است گفت که نشریه ما را فقط به خاطر انتشار صحبت‌های شهید بهشتی توقیف کردند، همه جا فضای آزاد اندیشی هست به غیر از دانشگاه.

وی در ادامه به خاطر فضای برنامه مجبور شد به جنگ نرم بپردازد ولی گفت که جنگ نرم در گرو قدرت نرم هست و همین موضوع هم بستگی دارد به اینکه جامعه شما چقدر مدنی باشد و مطبوعات آزاد باشند و ... تا مردم در صحنه حضور پیدا کنند .

 یکی از حامیان خاتمی در دانشگاه تهران بدون اشاره به حضور مردمی در حماسه نهم دی به سخنرانی علی مطهری در مراسم انجمن تهران و البته به ماجرای حصر خانگی سران فتنه نيز اشاره کرد و از قول وي، اين كار را غيرقانوني عنوان كرد.

 اقدام عجیب صداو سیما در تریبون دادن به افراد متمايل به جريان فتنه 88 در سالگرد دوم حماسه نهم دی 88 در دو هفته اخیر جای تامل فراوان دارد. 

لازم به یادآوری است عکس های حضور آقای غلام محمدی در مراسم های گوناگون فتنه به خصوص مدیریت برنامه محمد خاتمی در دانشگاه تهران و زهرا رهنورد در دسترس همه است ولی گویا این عکس ها در صداو سیما فیلتر است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها