کد خبر: ۳۰۷۶۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: «امیدوارم که پرسپولیس با برانکو موفق شود و در ادامه فصل بتواند نتایج بهتری بگیرد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، وحید هاشمیان در رابطه با شایعه مربیگری اش در پرسپولیس به عنوان دستیار برانکو اظهار داشت:‌ «خیلی علاقه ای ندارم در این باره صحبت کنم چون اصلا صحت ندارد. مطمئن باشید اگر این شایعه صحت داشت الان من در تهران بودم و با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکره می کردم. قطعا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و بیشتر از این هم دلیلی ندارد درباره اش صحبت کنم.»

 

وی ادامه داد: «چند ماه قبل نیز این بحث مطرح شده بود و نمی دانم منبع آن کجاست. آن زمان هم من این مساله را تکذیب کردم اما دوباره نام من مطرح شده است.»

 

مهاجم اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قصد سفر به ایران را دارد یا خیر،‌ عنوان کرد: «من هفته آینده به ایران می آیم اما این ماجرا هیچ ارتباطی به مربیگری در پرسپولیس ندارد. یکسری کارهای شخصی دارم و برای همین به تهران می آیم.»

 

درباره انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی سرخپوشان تصریح کرد:‌ «من مسئولیتی در باشگاه پرسپولیس ندارم که بخواهم در این باره صحبت کنم. امیدوارم که پرسپولیس با برانکو موفق شود و در ادامه فصل بتواند نتایج بهتری بگیرد. این تصمیم مسئولان باشگاه بوده که او را به عنوان سرمربی برگزینند و هواداران هم باید از سرمربی جدید حمایت کنند.»

 

مهاجم سابق تیم ملی که تجربه همکاری با برانکو را در تیم ملی دارد،‌ درباره سطح این مربی گفت: «من با برانکو در تیم ملی کار کردم و خوب او را می شناسم. او مربی بسیار خوبی است و از دانش بالایی برخوردار است. شاخص ترین نکته درباره برانکو این است که سالم کار می کند و امیدوارم که در پرسپولیس هم موفق باشد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها