کد خبر: ۳۰۷۶۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
کارشناس فوتبال ایران گفت: «هر تیمی که با سیستم ٣-٣-٤ مقابل پرسپولیس بازی می‌کرد، پیروز می‌شد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ،جلال چراغپور درباره اشتباهات حمید درخشان در پرسپولیس اظهار داشت: «جدا از بحث‌های مدیریتی اگر بخواهیم از نظر فنی درخشان و تیمش را بررسی کنیم، می‌بینیم که او از خط دفاع تا نوک حمله نتوانسته تیم خوبی را وارد زمین کند.»

 

وی ادامه داد: «مهم‌ترین نقطه تیم که درون دروازه است، با وجود داشتن ٢ دروازه‌بان در نیم فصل اول که بعدا یکی از آنها جدا شد، همیشه دچار مشکل بود. یک دروازه‌بان خوب حداقل در ٦ بازی متوالی نباید اشتباه داشته باشد اما دروازه پرسپولیس در این ماه‌ها همیشه لرزان بود. در خط دفاعی نیز درخشان هیچ‌وقت نتوانست از ٢ دفاع مرکزی ثابت استفاده کند. در خط ‌هافبک دفاعی یک مهره تأثیرگذار به نام رضا حقیقی را در نیم‌فصل از دست داد. در خط حمله نیز پرسپولیس هیچ وقت یک نوک کلاسیک نداشت.»

 

کارشناس فوتبال ایران همچنین گفت: «ما درخشان را روی نیمکت پرسپولیس با ٢ لباس دیدیم، یکی در مسابقات داخلی و یکی هم خارجی. در ایران با توجه به پیشرفت دانش آنالیزورها، حنای درخشان دیگر رنگی نداشت و خیلی زود دستش برای همه تیم‌ها رو شد اما در رقابت‌های آسیایی چون هنوز تیم‌ها از او و تیمش شناخت نداشتند، تقریبا موفق بود.»

 

چراغپور در پایان افزود: «هر تیمی که با سیستم ٣-٣-٤ مقابل پرسپولیس بازی می‌کرد، پیروز می‌شد و درواقع درخشان اسیر معماری غلط تیمش شده بود.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها