کد خبر: ۳۰۷۵۵۸
زمان انتشار: ۲۱:۴۱     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
مهاجم گلزن استقلال معتقد است لیگ و بازی هایش حساب و کتاب ندارد و استقلال همچنان جزو شانس های اصلی قهرمانی در لیگ چهاردهم است.
سجاد شهباززاده که هفته هاست در گل زدن ناکام مانده، در گفت‌وگو با "ورزش سه" درباره شرایط تیمش صحبت کرد. شماره 10 استقلال درباره باخت تیمش برابر فولاد گفت: بازی را خوب شروع کردیم و تنها دقایقی تمرکزمان را از دست دادیم که همین مساله باعث شد برابر فولاد شکست بخوریم. به هیچ وجه مستحق این باخت نبودیم و اگر کمی هوشیار بودیم سه امتیاز حساس این دیدار به نفع ما واریز شده بود.

شهباززاده در مورد ناکامی اش در گلزنی در هفته های اخیر نیز گفت: بارها اعلام کرده ام موفقیت استقلال برایم از همه چیز مهمتر است. اکنون هم به موفقیت تیم در 6 بازی آینده فکر می‌ کنم و امیدوارم نتایج به نفع ما رقم بخورد.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی با ذوب‌آهن هم پایم به گلزنی باز شود و بتوانیم این دیدار حساس را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

شهباززاده درباره دیدار برابر ذوب‌آهن گفت: آنها هم در لیگ و هم در جام‌حذفی بازی های خوبی برابر ما به نمایش گذاشتند و اکنون نیز در بهترین شرایط قرار دارند. اما ما باید این دیدار را در زمین خودمان با برد و کسب 3 امتیاز به پایان برسانیم.

شهباززاده در پایان درباره اینکه استقلال شانس قهرمانی اش را با توجه به دو شکست اخیر از دست داده گفت: کار برای ما سخت شده اما اینطور نیست که بگوییم کارمان تمام شده. فوتبال حساب و کتاب ندارد و در صورتی که بتوانیم بازی های آینده مان را به نفع خودمان پایان دهیم شانس قهرمانی هم خواهیم داشت و نباید ناامید شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها