کد خبر: ۳۰۷۴۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
سرمربی استقلال گفت: «این خداپسندانه است که به خاطر مخالفتی که با من دارند با احساسات 30 میلیون هوادار بازی کنند؟»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، امیر قلعه نویی در گفتگو با رادیو ورزش درباره شکست مقابل فولاد اظهار داشت: «مسئولیت باخت به گردن بنده است و من همیشه هر جایی بودم، باخت را به عهده گرفتم. من از بازیکنان خودم تشکر می کنم و به باشگاه فولاد نیز تبریک می گویم. 2 تیم جدا از فضایی که حاکم بر استادیوم بود و جو خیلی بدی بود.»

 

وی افزود: «هیچ کدام از 2 تیم ضد فوتبال بازی نکردند. خرسندنیا علاوه بر اینکه داشت خوب بازی می کرد، نوری را آوردیم که گفتیم که جلوتر بازی کنیم. یعقوب کریمی خسته شده بود و برهانی را در شرایط یک بر صفر به زمین بردیم تا گل های بعدی را بزنیم.»

 

قلعه نویی در ادامه گفت: «قبل از اینکه گل مساوی را بخوریم، می توانستیم به گل دوم برسیم اما نشد. فوتبال چرا ندارد. رئال مادرید را می بینید که رکورد تاریخی به جای می گذارد و بعد از آن دچار افت می شود. در استقلال نیز بازیکنان با دل و جان بازی می کنند اما گل هایی که می خوریم، بچه گانه است. می بینید که با وجود تاکیدات ما شریفات با 170 متر قد می آید و گل می زند. در اهواز یک فوتبال خوب و روان بازی کردیم. باز هم 6 هفته مانده است و باید تمام تلاشمان را کنیم تا به هدفمان برسیم.»

 

سرمربی استقلال در خصوص نوسانات تیمش تصریح کرد: «متاسفانه هر چی که می خوریم از نیم فصل است. ما اگر این بازی را کنار می گذاشتیم، در 7 بازی 2 گل خوردیم. ما هر چی عقب افتادگی داریم، برای نیم فصل اول است. در ابتدای فصل یکسری برای بازیکنان ما ذهنیت بدی درست کردند. ما ترکیب ثابت را هیچ وقت نداشتیم. همین جاسم کرار را می بینید که 4 هفته در اختیار نداریم. یک سوال دارم که پورعلی گنجی را با وجود اینکه او را دوست دارم اما حکمش هنوز داده نشده است اما برای قلعه نویی و بازیکنانش زیر 72 ساعت حکم می دهند.»

 

وی همچنین اضافه کرد: «زمان نقل و انتقالات گذشته بود و بازیکن آلمانی را آوردیم اما متاسفانه او هم مصدوم شد. همه جای دنیا همین است که نیمار وقتی در تیم ملی برزیل نیست، این تیم 10 گل می خورد. البته طبیعی است چون قبلا روی نویدکیا این حساب را باز کرده بودیم و الان روی کرار این حساب را باز کرده ایم. در پرسپولیس هم نوری چنین نقشی دارد. آقای حسن زاده، شما چطور بدون گزارش داور و ناظر بازی کرار را محروم کرده اید. این خداپسندانه است که به خاطر مخالفتی که با من دارند با احساسات 30 میلیون هوادار بازی کنند؟»

 

قلعه نویی در پایان گفت: «من بهانه تراشی نمی کنم و هر نتیجه ای رخ می دهد، مسئولیتش با من است. بازیکنان با تمام وجود بازی می کنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها