کد خبر: ۳۰۷۴۶۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
مدیرعامل استقلال گفت: «برای حضور سبک دست در هیات مدیره استقلال با وزارت ورزش رایزنی های لازم انجام شده است.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، بهرام افشارزاده در رابطه با اتفاقات رخ داده در اهواز برای استقلال اظهار داشت: «اتفاقات حاشیه ای این دیدار جالب نبود اما دیگر باید به دیدارهای بعدی فکر کنیم. دهکردی، مدیرعامل فولاد خوزستان نیز به دلیل رفاقتی که با من داشت، با من تماس گرفت و به خاطر اتفاقاتی که در این دیدار رخ داده بود،.»

 

وی همچنین درباره وضعیت هاشم بیگ زاده که روز گذشته در تمرین استقلال غایب بوده و خواستار دریافت مطالباتش شده بود، افزود: «به هر حال باشگاه با مشکلات مالی روبرو است و باید پولی که به باشگاه می آید، مدیریت شود. من از بیگ زاده به عنوان یک بازیکن ملی پوش انتظار بیشتری داشتم.»

 

مدیرعامل استقلال در خصوص برگزاری جلسه هیات مدیره و احتمال حضور عضو جدید تصریح کرد: «برای حضور سبک دست در هیات مدیره استقلال و اینکه او جانشین افجه ای شود، با وزارت ورزش رایزنی های لازم انجام شده اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. او نماینده اسپانسر است و می تواند کمک زیادی به هیات مدیره کند.»

 

وی در پایان گفت: «فردا جلسه هیات مدیره را برگزار می کنیم و درباره مسائل مختلفی که در هفته های اخیر در باشگاه رخ داده، تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها