کد خبر: ۳۰۷۳۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
دبیر شورای تبیین مواضع استان فارس گفت: واکنش‌ها و نگرانی‌ نتانیاهو نسبت به متن توافق‌نامه آمریکا، فضاسازی و جوسازی غربی است که باید به این واکنش‌ها کمترین اهمیت داده شود.
به گزارش پایگاه 598، محمد کلوانی دبیر شورای تبیین مواضع استان فارس در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در شیراز، با اشاره به واکنش نخست وزیر اسرائیل بعد از انتشار بیانیه توافق نامه هسته ای ۵+۱، گفت: واکنش ها و نگرانی‌ نتانیاهو نسبت به متن توافق نامه آمریکا، فضاسازی و جوسازی غربی است که باید به این واکنش ها کمترین اهمیت داده شود.

 

وی با اشاره به سخن رئیس جمهور که چرخ هسته ای چرخ زندگی مردم است و مردم می‌خواهند چرخ زندگیشان به حرکت درآید، افزود: ما باید از دولت و تیم مذاکره کننده حمایت کنیم متن توافق نامه باید شفاف باشد، باید روشن شود در چه مواردی تحریم شده ایم و کی و چگونه این تحریم ها برداشته می‌شود؟

 

کلوانی تصریح کرد: متنی که وزارت خارجه آمریکا بر روی سایت خود قرار داده با متن وزارت خارجه جمهوری اسلامی تفاوت‌هایی چشم گیری دارد این متن تفسیر آمریکا از خود در مورد آن بیانیه است در ضمن این متن توافق نامه، یک بیانیه ی مطبوعاتی است نه یک توافق نامه!

 

وی بیان داشت: صحبت های ظریف به عنوان یک دیپلمات جمهوری اسلامی نقدهایی به آن وارد است و ما باید در بیانمان هم به دنبال آرمان هایمان باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها