کد خبر: ۳۰۷۳۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
فرشاد پیوس در گفتگو با بانک ورزش:

حمید درخشان از پرسپولیس جدا شد. این اتفاق پایانی بود بر 7 ماه نا آرامی که این مربی در سرخ های پایتخت گذراند. در همین رابطه و همچنین صحبت هایی که در مورد آمدن برانکو ایوانکوویچ مطرح شده است گفتگوی کوتاهی با فرشاد پیوس، یکی از قدیمی های محبوب این تیم داشته ایم.

فرشاد پیوس در مورد رفتن حمید درخشان گفت: به نظرم در مقطع کنونی، رفتن درخشان دردی را از دردهای پرسپولیس دوا نمی کند. بهتر بود حداقل ایشان را برای بازی با النصر عربستان حفظ می کردند. اما از طرفی فکر می کنم خود و خانواده اش از زیر این فشار وحشتناک راحت شدند.

وی همچنین در مورد عوامل نتیجه نگرفتن حمید درخشان گفت: درست است که در نهایت مربی باید جوابگوی ناکامی ها باشد، اما من نقش بازیکنان را در این مورد پر رنگ تر می بینم. به نظرم بازیکنان تیم، جز چند نفر معدود آنطور که باید با ایشان همکاری نکردند و عصای دست مربی نشدند. بعضی از اینها واقعا در اندازه نام و اعتبار پرسپولیس نبودند. به اینها باید نبود ثبات مدیریتی را هم اضافه کنیم که موجب بلا تکلیفی در این باشگاه شده بود.

در ادامه آقای گل پرسپولیسی ها در مورد آمدن برانکو چنین گفت: آنچه مشخص است نتایج خوب برانکو در تیم ملی ایران در سالهای گذشته است. هر چند من اطلاعی در مورد نتایج و کارنامه ایشان در سال های اخیر ندارم. اما در مجموع وی را مربی خوبی می دانم. ولی باز هم تاکید می کنم بهتر بود درخشان تا آخر فصل می ماند. زیرا ما در لیگ که نه قهرمان می شویم و نه پایین تر از این می رویم. مطمئن باشید در لیگ قهرمانان آسیا هم نهایتا به مراحل حذفی می رسیم. پس دلیلی برای چنین تغییری نبود. اما هر چه هست باید ببینیم اصلا برای آمدن به توافق می رسد یا خیر. به هر حال امیدوارم که هر تغییری که در باشگاه صورت می گیرد منجر به پیشرفت پرسپولیس و آرامش هواداران بشود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها