کد خبر: ۳۰۷۲۵۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۹     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
حمید استیلی اعتقاد دارد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی عملکرد مثبتی داشته اما در مورد مسائل مربوط به قرارداد باید مسوولان فدراسیون نظر بدهند.
استیلی در خصوص بازی های دوستانه تیم ملی برابر شیلی و سوئد و ماندن یا رفتن کی روش گفت و گوی مفصلی با "ورزش سه" انجام داد:

کی روش به تیم ملی شخصیت داد
به نظر در دو بازی دوستانه برابر شیلی و سوئد خیلی خوب بود و حضور مقابل این تیم ها افتخاری برای تیم ملی ایران محسوب می شود. اما در ماندن یا رفتن کی روش فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده است و ما فقط می توانیم از نظر فنی صحبت کنیم. به نظر من عملکرد کی روش در 4 سال اخیر مثبت بوده و در فوتبال ما مثمر ثمر کار کرده. او توانست بازیکن سالاری را در تیم ملی از بین ببرد و به تیم ملی در دنیا شخصیت داد. در واقع در تیم ملی نظم و انضباط خوبی بوجود آمده که همه مطیع هستند.

عملکرد کی روش مثبت بوده
او در این 4 سال ثبات خوبی داشت و در 4 سال هدایت تیم ملی را هدایت کرد. تیم ملی در این چند سال نوسان داشته مثلا ما به لبنان باختیم اما بازی های خوبی برابر شیلی و آرژانتین انجام دادیم.مقابل عراق هم خوب کار کردیم و به این دلیل که کی روش بازیکنانی را از خارج به تیم ملی اضافه کرد نوساناتی وجود داشت. چون بازیکنان ایرانی حرفه ای زندگی نمی کنند او مجبور شد. از نظر فنی او مورد قبول بوده اما اگر در این 4 سال چند مربی داخلی در کنار او پرورش پیدا می کردند خیلی خوب بود.

نکونام به موقع خداحافظی کرد
جواد نکونام در زمان خوبی از خداحافظی کرد و در بهترین شرایط این کار را کرد.جواد تجربه بین المللی دارد و در تیم ملی می تواند به عنوان مربی به تیم ملی کمک کند. اگر او مدرک داشته باشد و ادامه دهد خیلی خوب است.

کار مربی ایرانی سخت است
اگر مربی داخلی به جای کی روش به تیم ملی بیاید کارش خیلی سخت است و در این شرایط اگر مربی خارجی به تیم ملی بیاید باید هم سطح یا بالاتر از کی روش باشد.در تیم ملی والیبال هم بعد از اینکه ولاسکو رفت خیلی ها گفتند کواچ نمی تواند خوب کار کند اما چون زیرساخت ها آماده بود او هم نتیجه گرفت.

ملی پوشان برای کی روش فداکاری کردند
اول باید زیرساخت ها آماده باشد. کی روش توانسته ساختار دفاعی را در این 4 سال به ثبات برساند و در این دو بازی دوستانه هم خط حمله ما هم بهتر کار کنند. اما بازی های دوستانه و رسمی با هم قابل مقایسه نیستند و قطر هم جلوی الجزایر نتیجه خوبی گرفت. اما بازیکنان ما احساسی هستند و در این دو بازی برای مربی شان فداکاری کردند و یکی از دلایل متفاوت بازی کردن خود کی روش بود که بازیکنان دوست داشتند در تیم ملی بماند. بازیکنان بیشتر از توان شان در این بازی ها در زمین گذاشتند و ارتباط خوبی بین بازیکنان و کی روش بوجود آمده است.

درخشان باید بماند
حمید درخشان باید در پرسپولیس بماند چون ثبات خیلی مهم است. او به همراه پرسپولیس توانسته در آسیا نتایج خوبی بگیرد. مصدومیت بازیکن برزیلی هم خیلی تاثیر گذار بوده . ثبات همیشه به تیم کمک می کند و این اولتیماتوم ها همیشه به ضرر تیم ها تمام می شود. همین مساله باعث می شود بازیکنان هم حرف شنوی نداشته باشند.باید از درخشان حمایت کرد تا در 6 بازی آینده هم بتواند خوب کار کند.خیلی مهم است که پیشکسوتان و هواداران از تیم حمایت کنند. بازیکن هم در هر شرایطی مطیع باشد و به حرف سرمربی گوش کند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها