کد خبر: ۳۰۷۲۳۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
بازیکن سابق تیم ملی ایران از بی مسئولیتی برخی از بازیکنان تیم استقلال خوزستان و اهداف کوچک این تیم در لیگ برترگفت.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، سهراب بختیاری زاده راجع به بازی اخیر تیم استقلال خوزستان در مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: این بازی که اصلا چیز خاصی نداشت واین خیلی هم عجیب و غریب است، البته متاسفانه خیلی وقت است که این روند در تیم استقلال خوزستان حاکم شده است، استقلالی ها با این وضعیت بازیکنان و امکاناتی که دارند اصلا استحقاق این نوع بازی را ندارند و انتظارات از آنها بسیار بالاست. چیزی به نام انسجام تیمی در این تیم وجود ندارد و این موضوع بسیار خطرناک است.

وی ادامه داد: آنها توانستند بازی قبلی خود، در مقابل صبا را در اهواز ببرند، این برای وضعیت تیم و جایگاهش در جدول رده بندی خوب بود اما اگر داور آن پنالتی را به اشتباه برای آنها نمی گرفت چه اتفاقی می افتاد؟ آیا با آن نوع بازی، باز هم می شد گفت که استقلالی ها بازی را می برند؟

بختیاری زاده ادامه داد: وقتی تیمی موفق می شود تمام عوامل آن خوب کار می کنند اما مسئولین فنی تیم برعهده کادر فنی است، یعنی زمانی که تیم نتیجه نمی گیرد کادر فنی باید در وهله اول پاسخگوی نتایج باشد، آنها هستند که باید نکات مختلف را به تیم گوشزد کنند، مثلا من می بینم که بعضی از بازیکنان فقط در زمین راه می روند، برای من عجیب است که چرا کادر فنی به آنها تذکر نمی دهند، بازیکنانی که گفتم در زمین بسیار بی مسئولیت هستند، مخصوصا زمانی که توپ را از دست می دهند دیگر هیچ تلاشی برای پوشاندن ضعف خود در زمین نمی کنند و ترجیح می دهند راه بروند.

وی در ادامه گفت: من امیدوارم دوستان این صحنه ها را در بازی های این تیم ببینند. شرایط باید به گونه ای باشد که بازیکن احساس کند اگر خوب بازی نمی کند در زمین قرار نمی گیرد و در زمین قرار نمی گیرد نه اینکه خیالش راحت باشد با هر کیفیت بازی، دیدار بعدی هم در ترکیب تیم قرار می گیرد. از طرف دیگر دو بازیکن خوب و ریزنقش این تیم یعنی سیف الهی و مومنی دائم به فکر خطا گرفتن از داور و فریب دادن وی هستند، آنها در حالی که می توانند خیلی خطرناک باشند، کارهایی می کنند که در نهایت برای تیم ضرر دارد.

بختیاری زاده ادامه داد: شما نفت مسجدسلیمان را ببینید و با همین استقلال خوزستان مقایسه کنید، از نظر میزان تلاش، دوندگی و کیفیت بازی اصلا با یکدیگر قابل مقایسه نیستند، اصلا نفتی ها با توجه با مشکلات مالی فراوانی که داشتند از نظر نوع و کیفیت بازی و تلاش بازیکنانش از خیلی از تیم های دیگر لیگی بالاتر هستند.

وی در پایان گفت: به نظر من بزرگترین مشکل استقلال خوزستان این است اهداف بسیار کوچکی را دنبال می کند. شاید فقط بردن در بازی پیش رو تنها هدف آنها است، در حالی که با توجه به امکانات این تیم می تواند اهداف بسیار بزرگ تری را دنبال کند. من امیدوارم فقط امسال به خیر بگذرد و تیم در لیگ بماند. البته آرزوی بزرگترم این است که همه تیم های خوزستانی در لیگ برتر حفظ شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها