کد خبر: ۳۰۷۲۲۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
گلر ملي‌پوش نفت‌تهران مي‌ گويد که بايد تمام توانشان را براي موفقيت در سه جام بگذارند تا بتوانند امسال شگفتي بيافرينند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در مورد پیروزی مقابل نفت‌مسجدسلیمان گفت: بعد از اینکه از اردوی تیم‌ملی برگشتم توانستم بیایم و به تیمم کمک کنم. در بازی با حریف همنام مان غافلگیر شدیم چون فکر نمی‌کردیم که این تیم اینقدر هجومی کار کند. واقعا خوب بازی کرده اند و حقشان باخت نبود و فکر می‌ کنم عادلانه ترین نتیجه تساوی بود. هر وقت که تعطیلی پیش می‌ آید، در بازی اول پس از تعطیلی تیم ما کمی افت می‌ کند، درست مثل اتفاقی که وقتی لیگ به خاطر لیگ قهرمانان آسیا تعطیل شده بود، در بازی مقابل استقلال‌خوزستان برای ما رخ داد. بازی هایمان خیلی سخت است بعد از بازگشت از عربستان باید با فولاد روبه‌رو شویم و فکر می‌ کنم این دیدار بالای 70، 80 درصد قهرمان را مشخص می‌ کند. الان بچه های ما روحیه بالایی دارند و به همین منظور بازی های خوبی در لیگ انجام دادیم.

گلر نفت‌تهران درباره بسته نگه داشتن دروازه در بازی با نفت‌مسجدسلیمان و اینکه چندمین کلین شیت را به دست آورد، ادامه داد: فکر کنم دهمین کلین شیتی بود که کسب کردم، ما تیم جوان و خوبی داریم که همه سعی و تلاش می‌ کنند تا در آخر نفت به موفقیت برسد. من هم تمام تلاشم را می‌ کنم که به تیمم کمک کنم واقعا داریم سختی می‌ کشیم و هیچ چیزی جز قهرمانی ما را راضی نمی‌کند.

این بازیکن در مورد دیدار پیش رو با الشباب عربستان نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی سختی را پیش رو داریم اما برای کسب سه امتیاز به عربستان می‌ رویم. الشباب تیم خیلی خوبی است اما ما در بازی رفت موفق شدیم موقعیت های زیادی خلق کردیم. باید این بازی را ببریم تا دور بعد خیالمان راحت باشد. انشاالله بدون اشتباه و با تمرکز کردن دست پر از میدان خارج شویم.

بازیکن زردپوشان تهران در مورد اینکه چقدر برای تیمش شانس قهرمانی قائل است گفت: حول و حوش صد و خرده ای روز است که صدرنشین هستیم، تمام هدفمان این است که ناکامی سال گذشته را جبران کنیم. پارسال اگر سپاهان را می‌ بردیم قهرمان می‌ شدیم بنابراین امسال باید جبران کنیم. با تیم ها تراکتور، ذوب‌آهن، فولاد و پدیده 4 بازی حساس داریم. البته دیدار با ملوان و صبا هم خیلی سخت است همانطور که دیدید دیروز صبا سپاهان را از پیش رو برداشت. هیچ چیز را نمی‌ شود پیش‌بینی کرد اما ما به دنبال قهرمانی و حداقل سهمیه آسیایی هستیم. در ضمن جام‌حذفی را نیز می‌ خواهیم.

بیرانوند در پایان در پاسخ به این سوال که اردوهای تیم‌ملی تا به الان چقدر از لحاظ روحی و فنی به او کمک کرده افزود: خیلی زیاد. هر بار که از اردوی تیم‌ملی برمی گردم با اعتماد به نفس بالاتری کار می‌ کنم. 23 بازیکن به تیم‌ملی دعوت می‌ شوند اما من می‌ خواهم اولین باشم و سال های سال پیراهن تیم‌ملی را برتن کنم و در شرایط خوبی باشم. اما به خوبی می‌ دانم که برای رسیدن به این امر خیلی زحمت باید بکشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها