کد خبر: ۳۰۷۲۱۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
تیم گسترش فولاد تبریز، یکی از تیم های حاضر در لیگ برتر است که در دور برگشت این رقابت ها روند صعودی داشته است.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، تیم گسترش فولاد تبریز، یکی از تیم های حاضر در منطقه خطر جدول رده بندی است که در 7 هفته اخیر، دو باخت، یک پیروزی و چهار تساوی داشته اند. آنها در هفته هجدهم در حالی که با دو گل از سایپا جلو بودند و موقعیت های دیگری برای گلزنی داشتند، سه بار دروازه شان باز شد و بعد از آن بازی آبی پوشان تبریزی در سه بازی مقابل حریفان خود به تساوی رسیدند، که از آن جمله می توان به توقف استقلال در مقابل آنها اشاره کرد.

گسترشی ها در هفته بیست و دوم، در تهران، در حالی مغلوب نفت شدند که اغلب حاضرین در ورزشگاه از نتیجه پایانی متعجب بودند، دو بازی اخیر آنها نیز در برابر تیم های استخوان دار لیگ برتر بود، آنها در ابتدا توانستند فولادی ها را با سه گل شکست دهند و این هفته نیز در اصفهان، ترمز ذوب آهنی را که در هفته های اخیر خوب می برد، را کشیدند. با این دو مسابقه بیشتر بازی های سخت خود را در لیگ پشت سر گذاشته است. آنها با نفت، فولاد، استقلال، ذوب آهن و سپاهان بازی کرده اند و از جمع تیم های بالا نشین تنها تراکتورسازی، دو هفته قبل از پایان لیگ، مقابل آنها قرار می گیرد.

آنها در 7 هفته اخیر، 7 بار توانسته اند دروازه حریفان را باز کنند و 7 بار نیز دروازه خود را باز شده دیدند، شش بازی باقیمانده آنها در مقابل ملوان، پدیده، صبا، تراکتور، پرسپولیس و راه آهن خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها