کد خبر: ۳۰۷۱۸۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
فولادی ها پس از چند بازی که با عدم نتیجه گیری مواجه شدند، توانستند در اهواز استقلال را از پیش رو بردارند و مجددا به شرایط آرمانی برگردند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، ساسان انصاری در مورد غلبه بر استقلال گفت: نسبت به شرایطی که در این چند وقت اخیر داشتیم و آنجور که می‌ خواستیم نتیجه نگرفتیم، این برد خیلی به جا بود و تیم ما دوباره به شرایط خوبش بازگشت، هواداران در این مدت خوب از ما حمایت کردند اما ما اذیتشان کردیم. خوشحالم که توانستیم در این بازی 3 امتیاز را بگیریم.

او در مورد فحاشی هواداران استقلال علیه قلعه‌نویی و بازیکنان این تیم ادامه داد: راستش را بخواهید من در جریان بازی بودم و حواسم نبود که هواداران چه می‌گفتند، قلعه‌نویی مربی بزرگ و احترامش نیز واجب است چون من در جریان بازی بودم. نمی‌توانم نظر قطعی در این باره بدهم فقط می‌ توانم بگویم که ما هواداران فهیمی داریم و آنها هر وقت که تیمی به اهواز می‌آید به آن تیم احترام می‌ گذارند، حالا شاید در بین هواداران ما تعداد اندک شماری تماشاگر غیرفولادی وجود داشته زیرا هواداران واقعی ما ادبشان خیلی بالاتر از این حرف هاست و اهل توهین کردن نیستند.

هافبک فولاد در پاسخ به این سوال که چرا نیمه اول را خوب بازی نکردند گفت: نیمه اول هم خوب بودیم اما نه به اندازه نیمه دوم. نیمه اول هم بازی کامل در دست ما بود و می‌ توانستیم با نتیجه تساوی به رختکن برویم اما در نیمه دوم با توجه به صحبت های آقای اسکوچیچ و انگیزه ای که بچه ها داشتند، به چیزی که می‌ خواستیم رسیدیم. برای همین است که همه فکر می‌ کنند ما نیمه اول خوب نبودیم.

انصاری در پایان در مورد دیدار با الهلال افزود: قطعا بازی با الهلال سخت ترین بازی آسیایی ما است، فکر می‌کنم که در ریاض 40، 50 هزار تماشاگر برای حمایت از تیمشان بیایند. الهلال در بازی رفت هم نشان داد که تیم خوبی است بنابراین بازی سختی داریم اما تیم ما هم نشان داده که تیم روزهای سخت است. امیدوارم در این بازی هم مثل تمام بازی های سخت مان دست پر بیرون بیاییم. مربی و بازیکنان همیشه در چنین بازی هایی انگیزه ای دو چندان دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها