کد خبر: ۳۰۷۱۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
مدافع ملی‌پوش فولادخوزستان در بازی با استقلال عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و بارها مقابل یعقوب کریمی وینگرچپ استقلال کار را در آورد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، یوسف وکیا که به تازگی از اردوی تیم‌ملی امید بازگشته است، دیروز در بازی با استقلال برای تیمش به میدان رفت. او در این رابطه گفت‌وگویی انجام داد.

جلوی استقلال آبرومندانه بازی کردیم

بازی خوبی بود، بعد از تعطیلات لیگ و چند دوره استراحت بچه ها توانستند تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند و حاصل آن تمرینات انجام یک بازی آبرومندانه و گرفتن سه امتیاز مقابل استقلال بود.

روز آخر به فولاد ملحق شدم

از آنجا که ما در لیگ قهرمانان حضور داریم، بدن های بچه ها تحلیل رفته بود و تعطیلات این فرصت را داده بود که بازیکنان تمرین و ریکاوری کنند، البته به شخصه من روز قبل از بازی با استقلال به فولاد ملحق شدم زیرا در اردوی تیم‌ملی امید به سر می‌بردم.

مصدومیتم در بازی با فلسطین بیشتر شد

بعد از بازی با الهلال از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدم. در تیم‌ملی امید که بودم در بازی با فلسطین به میدان رفتم و در آن دیدار دوقلوهای پایم درد گرفت و مصدومیتم بیشتر شد. بنابراین پزشک تیم صلاحدید که تمرین نکنم ولی خلاصه به بازی حساس با استقلال رسیدم.

انگار انتخابی تیم‌ملی است

از آنجایی که بازی با تیم های استقلال و پرسپولیس پخش زنده است، انگیزه بازیکنان دو برابر می‌ شود به شکلی که انگار انتخابی تیم‌ملی است. من هم از این قضیه مستثنی نیستم و خدا را شکر می‌ کنم که دیروز توانستم برای تیمم مثمرثمر باشم.

فحاشی ها را نشنیدم

وقتی که در یک شرایط عادی و در زمین خودمان و در دقیقه 15 گل خوردیم، تماشاگران خیلی ناراحت شدند و شرایط سخت تر شد. آنها در روز تعطیل خودشان را در اختیار فولاد گذاشته بودند و برای حمایت کردن از آمده بودند، به خاطر همین در نیمه دوم هم قسم شدیم و تلاش کردیم هر جوری که شده 3 امتیاز را بگیریم خدا را شکر می‌ کنم که شرمنده هواداران نشدیم. در ضمن در مورد اینکه گفته می‌ شود از سوی هواداران ما فحاشی شده باید بگویم من چیزی نشنیدم.

عربستان یک سروگردن بالاتر بود

به غیر از عربستان مقابل هر سه تیمی که بازی کردیم، تیم ما تیم برتر میدان بود. البته در این بین فلسطین کمی با قدرت تر ظاهر شد اما افغانستانی ها با صدای تماشاگرانشان چپ و راست می‌ شدند و جلو و عقب می‌ رفتند اما عربستان یک سروگردن از همه آنها بالاتر بود. این تیم 3، 4 ملی‌پوش بزرگسال داشت و خیلی خوب روی زمین بازی می‌ کرد. از طرفی تمام بچه های ما خسته بودند خود من و کنعانی زادگان مصدوم بودیم و جهانبخش هم با مصدومیت بازی می‌ کرد ولی در کل عربستان از ما بهتر بود و ما اعتماد به نفس نداشتیم. نباید بهانه گیری کنیم و باید در آن دیدار تیم نبودیم.

اسم ها در فوتبال حرف نمی‌ زنند

بازی با الهلال یکی از سخت ترین بازی های ما در لیگ قهرمانان آسیاست. این تیم بازیکنان میلیاردی زیادی دارد اما این روزها در فوتبال اسم ها حرف نمی‌ زنند، هر تیمی که تلاش بیشتری بکند و بجنگند نتیجه می‌گیرد، همیشه گفته اند سالی که نکوست از بهارش پیداست. خدا را شکر سال 94 را با برد شروع کردیم و انشاالله که همین طور با پیروزی پیش برویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها