کد خبر: ۳۰۷۱۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
مربی دروازه بانان پرسپولیس گفت: «امیدوارم پرسپولیس به روزهای اوج خود بازگردد و قدرت همیشگی اش را به دست آورد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، نادر باقری در رابطه با انتقاد برخی از پیشکسوتان از کادرفنی پرسپولیس بابت اینکه سوشا مکانی را برای نیمکت نشینی آماده نکرده بودند، اظهار داشت: «تا دیروز همین آقایان می گفتند که مکانی دروازه بان خوبی نیست و اصلا چرا درون دروازه قرار می گیرد، حالا از او دفاع می کنند. این دوستان بیشتر به فکر منافع شخصی خودشان هستند تا به فکر پرسپولیس. با این صحبت ها می خواهند برای پرسپولیس حاشیه سازی کنند اما ما با این صحبت ها کاری نداریم.»

 

وی ادامه داد: «این سرمربی تیم است که تا آخرین لحظه شرایط بازیکنان را در نظر می گیرد و بعد از آن تشخیص می دهد که چه کسی در ترکیب اصلی قرار بگیرد و چه کسی هم روی نیمکت بنشیند. حالا دیگر بازیکن ظرفیت نیمکت نشینی ندارد، نباید این حرکت او را توجیه کنند. الان هم باز سرمربی تیم است که تصمیم می گیرد او به تمرینات برگردد یا خیر.»

 

باقری در پایان گفت: «امیدوارم پرسپولیس به روزهای اوج خود بازگردد و قدرت همیشگی اش را به دست آورد. ما در 2 بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا خیلی خوب نتیجه گرفتیم و باید در بازی با النصر با کمک هواداران به یک 3 امتیاز دیگر دست یابیم تا خیالمان از بابت صعود راحت شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها