کد خبر: ۳۰۷۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۵ آذر ۱۳۹۰
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادعا کرد: «اگر بایرن مونیخ هم به یاسوج بیاید و در زمین این شهر بازی کند، شکست می‌خورد.»
به گزارش جام نیوز، مجید جلالی پس از شکست برابر شهرداری یاسوج در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور، با انتقاد شدید از زمین بازی اظهار داشت: «حتی بهترین تیم هم در این زمین با بدترین تیم بازی کند، هیچ تفاوتی بین آنها نیست. با اطمینان می‌گویم آن چیزی که در لیگ برتر است کف فوتبال ماست و این عمق فوتبال است و بر این اساس باید بپذیریم که دو سهمیه و نیم هم برای فوتبال ما زیاد است. وقتی قرار باشد در چنین زمین هایی بازی کنیم و هیچ حرمتی در استادیوم‌ها رعایت نشود، نتیجه‌اش همین می‌شود.»
جلالی اظهار داشت: «من از این حرفها ناراحتم ولی در هر صورت همه دیدند که این بازی شباهتی به فوتبال نداشت و وقتی نتوانی در بازی پاس بدهی باید زیر توپ بزنی.»
سرمربی فولاد با بیان اینکه این وضعیت خوبی برای فوتبال ما نیست، گفت: «فوتبال فقط داشتن چهار تا استادیوم برای لیگ برتر نیست.»
وی افزود: «الان شما رختکن را ببینید، تاریک است و وضعیت زمین مثل قلعه‌ای است که آدم را می ترساند. "خیرالله ویسی" تمام بازی رنگ پریده بازی می کرد. به هر حال نه تنها اینجا بلکه کشور ما اگر می‌خواهد فوتبال داشته باشد باید زیرساخت ها را آماده کند.»
وی با بیان اینکه امیدوارم فیفا و ای اف سی ما را وادار به ایجاد زیرساخت های فوتبال کند، اظهار داشت: «شهری با این علاقمندان و این خیل طرفداران باید این استادیوم را داشته باشد؟ آیا تیم ها باید با این وضعیت بیایند و اینجا بازی کنند؟»
جلالی گفت: «در هر صورت من امیدوارم که در قرعه کشی، استقلال هم مجبور شود در یاسوج بازی کند چون در این صورت آن چیزی را که بر ما می‌گذرد همه می‌بینند و در مورد آن حرف می‌زنند.»
وی ادامه داد: «ما اگر چیزی بگوییم و حرفی بزنیم می‌گویند چون باخت این حرفها را می‌زند.»
جلالی سپس با انتقاد از خداداد افشازیان (داور یاسوجی - بدون ذکر نام) افزود: «مثل آقایی که باید صحنه‌های داوری را در برنامه 90 کارشناسی کند اما می‌آید و درباره آدم ها صحبت می‌کند در حالی که هیچ کس نمی‌داند مسائلی که آن شخص با باشگاه دارد چیست و من این را قبلا به آقای فردوسی پور گفتم. به فردوسی پور گفتم هر کارشناسی را به 90 نیاورد. به او گفتم شما کارشناس هایی را که به برنامه می‌آورید روی آنها مطالعه کنید و کسانی را بیاورید که آنجا فقط در مورد حرفه و کار خودشان صحبت کنند بدون اینکه ساخت و پاختی در بیرون داشته باشند.»
وی همچنین یادآور شد: «باشگاه فولاد به سازمان لیگ نامه نوشت که بازی به دلیل سفر هیئت دولت به یاسوج به تعویق بیفتد ولی سازمان لیگ اصرار داشت که این بازی در همین زمان تعیین شده برگزار شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها