کد خبر: ۳۰۶۹۰۶
زمان انتشار: ۲۲:۰۰     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
محسن مسلمان عنوان مي‌کند از کسب پيروزي برابر استقلال خوشحال است و اميدوارند بتوانند در ادامه راه به قهرماني نزديک شوند.
بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان، درباره دیدار حساس تیمش برابر استقلال که با برد فولاد به پایان رسید به "ورزش سه" گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل به دست آوردند و در نهایت ما با استفاده مناسب از فرصت‌های مان به برتری رسیدیم.

وی ادامه داد: یکی از جذاب‌ترین و زیباترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم و هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به برد در زمین به نمایش گذاشتند و حضور هواداران به زیبایی این بازی کمک زیادی کرد. ما مدیون حضور هواداران و تشویق بی‌وقفه آنها هستیم.

مسلمان درباره این برد که فولاد را بار دیگر به جمع مدعیان رساند گفت: امتیازات بدی را در هفته‌های گذشته از روی بدشانسی و عدم استفاده از موقعیت‌های‌مان از دست داده بودیم و اگر در تمام بازی‌ها مثل دیدار با استقلال به میدان می‌رفتیم مطمئنا اکنون اختلاف امتیاز ما با صدر جدول اینقدر نبود.

وی افزود: اکنون 6 هفته در پیش رو داریم و باید برای به دست آوردن 18 امتیاز آینده نهایت خساست را نشان دهیم. مطمئنا در صورت به دست آوردن امتیازات جدی ترین مدعی قهرمانی خواهیم بود و اینگونه فصل را به خوبی به پایان می‌رسانیم.

مسلمان در پایان درباره دیدار حساس این هفته تیمش برابر نفت تهران گفت: یکی از فینال‌های حساس لیگ را در پیش داریم و باید حساب شده وارد زمین شویم. نفت در دیدارهای گذشته امتیازات خوبی کسب کرده و در صدر حضور دارد و ما باید نشان دهیم از پتانسیل لازم برای قهرمانی برخوردار هستیم. این یکی از شانس های بزرگ ما برای رسیدن به بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است و ما این شانس را از دست نخواهیم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها