کد خبر: ۳۰۶۹۰۲
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
مدافع راست تراکتورسازی که به دلیل مصدومیت از شروع نیم فصل دوم نتوانست تیمش را همراهی کند، دیروز در دیدار با استقلال‌خوزستان به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی داشت.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، محمد ایران پوریان در مورد پیروزی در این دیدار گفت: خدا را شکر ما در ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و هوشمندانه بازی کردیم و نظم و تمرکز بالایی داشتیم و در بیشتر دقایق حاکم بر بازی بودیم و توانستیم به گل برسیم. بعد از گل بچه ها از روی شکم سیری بازی کردند و دقایقی خوب نبودیم اما بعدش به همان روال قبل بازگشتیم.

او در مورد روند پیروزی های تراکتورسازی ادامه داد: ما از اول فصل ثبات داشتیم و این تنها چیزی است که تراکتور را به جایگاه دومی جدول رسانده.

این بازیکن در مورد قرار گرفتنش در ترکیب ثابت بعد از چند هفته متوالی مصدومیت نظرش را اینگونه بیان کرد: با شروع نیمه دوم نتوانستم بازی کنم اما تلاشم را کردم که هر چه زودتر به شرایط مسابقه برسم و همین مساله یعنی اینکه می‌ خواستم هر چه زودتر مصدومیتم به پایان برسد باعث شد عقب تر بیافتم اما خدا را شکر دیروز بازی کردم. انشاالله که بتوانم از این به بعد برای تیمم مثمرثمر باشم. مصدومیت من کامل برطرف نشده بود و از شانس بدم در روز بازی دچار یک سرماخوردگی شدید شدم، خوشحالم در روزی که حضور داشتم تیمم گل نخورد و از اینکه تراکتورسازی در بین خطوطش تعادل دارد و آقای تونی توازن لازم را ایجاد کرده خرسند هستم.

وقتی از ایران پوریان در مورد رابطه خوبش با تونی و اینکه خیلی ها به او لقب پسر تونی را دادند، سوال شد پاسخ داد: تونی واقعا من را دوست دارد و این قضیه بین من و او دو طرفه است. در ابتدا موفقیت تیم برایم مهم است و سپس سربلندی تونی اولیویرا.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها