کد خبر: ۳۰۶۸۹۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۳     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
مربی تیم‌ملی امید معتقد است فشردگی بازی ها باعث تغییرات ترکیب این تیم بود.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، مجید صالح راجع به بازی های اخیر تیم‌ملی امید نظرات خود را اینگونه بیان می‌ کند: انتقاد همیشه خوب است و به نظرم باید آزادانه انتقاد کرد. خوشبختانه انتقادات صورت گرفته از تیم‌ملی امید نیز هیچ کدام تخریبی نبودند. ما هدف گذاری کرده بودیم و هدف اول ما این بود که به 16 تیم پایانی برسیم که این اتفاق افتاد. در این تیم باید ابتدا مشکلات روحی حاصل از مسابقات اینچئون را برطرف می‌ کردیم. سپس به مسائل تاکتیکی ما می‌رسیدیم.

وی ادامه داد: مهمترین موضوع برای ما رسیدن به مرحله پایانی مسابقات بود حتی اگر در این میان یک تساوی نیز به دست می‌ آوردیم باز هم برایمان اهمیتی نداشت کمااینکه دیدیم تیم‌ملی به جام‌جهانی رفت، اما در این راه به لبنان نیز باخته بود چون اهمیت بر حضور در جام‌جهانی بود آن باخت دیگر ارزشی نداشت.

صالح درباره تغییرات زیاد در ترکیب ثابت تیم امید گفت: فشردگی بازی ها در این دوره بسیار زیاد بود به طوری که یک روز در میان باید به مصاف حریفان می‌ رفتیم. مشخص بود که نمی‌ توانستیم از یک ترکیب ثابت استفاده کنیم. این ایده تیم های دیگر همچون عربستان نیز بود کما اینکه دیدیم با توجه به تغییراتی که داشتیم باز هم در بازی آخر مقابل عربستان قوای بدنی مان تحلیل رفته بود.

وی در پایان راجع به انتظارات بالا از جهانبخش و آزمون گفت: متاسفانه من صحبت هایی مبنی بر عدم نمایش بازی قابل قبول از این بچه ها می‌ شنوم. در صورتی که اصلا اینطور نبود. جهانبخش مصدوم به ما اضافه شد حتی چند بازی آخر تیمش را نیز با زور آمپول به بازی آمد اما کلمه ای اعتراض نکرد و با شخصیت بسیار بالایش کاملا در خدمت تیم بود و در مجموع می‌ توانیم این مصدومیت و خستگی ناشی از انجام بازی های زیاد را همراه این دو بازیکن ببینیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها