کد خبر: ۳۰۶۸۹۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۳     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان معتقد است کمترین حقشان در بازی اخیر تساوی بوده است.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، مسعود رضاییان در رابطه با بازی اخیر تیمش گفت: ما شایستگی برد را داشتیم، شاید کمترین انتظاری که از این بازی داشتیم نتیجه مساوی بود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. تا دقیقه 80 همه چیز خوب پیش می‌ رفت و فرصت های خوبی روی دروازه نفت‌تهران داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم. نمی‌ دانم کی قرار است شانس در خانه ما را بزند. حملات موثر ما گل نمی‌ شود اما توپ های مرده ای برعلیه ما تبدیل به گل می‌ شود.

وی در ادامه راجع به داوری این بازی گفت: نمی‌ دانم چه بگویم اصلا در رابطه با داوری چیزی نگویم بهتر است. مگر با صحبت من چیزی تغییر می‌ کند؟ از مسوولین می‌ خواهم که فیلم بازی را ببینند، خودشان متوجه می‌شوند مشکلات کجا بود؟ شاید ما اشتباه می‌کنیم.

وی در پایان گفت: من اعتراضی ندارم، فقط یک خواهش دارم. امیدوارم در هفته های پایانی مسوولان برگزاری دقت بیشتری به خرج دهند چراکه سرنوشت تیم ها برای قهرمانی یا سقوط به یک پرچم و یا سوت اشتباه ممکن است تغییر کند. حق و ناحق عوض شود و شهری از داشتن تیمی یا قهرمانی محروم شود. در 6 بازی باقیمانده نیز امیدوارم ما بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها