به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومي بانك صادرات ايران، اين بانك در راستاي جلب رضايت مشتريان،
ارتقاي کيفي خدمات، تنوع بخشي به محصولات و توسعه بانکداري الکترونيک، نسبت
به صدور و تحويل انواع کارت بانکي به مشتريان و متقاضيان دراسرع وقت اقدام
و تا پايان سال 93، بیش از 45 میلیون کارت الکترونيکي بانکي صادر و تحويل
مشتريان نموده است .
اين گزارش حاکي است از بين انواع کارتهاي
الکترونيکي، سپهرکارت با توجه به قابليتهاي زياد آن که امکان دريافت و
انتقال وجه از طريق دستگاههاي خودپرداز، خريد online از طريق بسترهاي
اينترنتي، خريد با استفاده از دستگاههاي پايانه فروش و... را براي مشتريان
فراهم ميسازد بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
دارندگان سپهرکارتها
ميتوانند از خدمات متنوع دستگاههاي خودپرداز، پرداخت تلفني قبوض و
تلفنبانک صداي سپهر (09602)، پايانه هاي فروش نصب شده در فروشگاههاي معتبر
سراسر کشور و دستگاههاي کارتخوان شعب استفاده نمايند.
گفتني است بانك
صادرات ايران با 2700 شعبه در سراسر کشور، 470 هزار و 500 دستگاه کارتخوان
متصل به حسابهای این بانک، 410هزار مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات
متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در
توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.