کد خبر: ۳۰۶۷۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
جام نيوز/ مهاجم پرسپوليس گفت: «در ماجرايي که براي من رخ داد، يک سوءتفاهم پيش آمده بود و وقتي با درخشان صحبت کردم، حل شد.»
پيام صادقيان که بعد از اتفاقاتي که در نوروز 94 برايش رخ داد در ليست 18 نفره پرسپوليس براي ديدار با راه آهن جايي نداشت، صحبت هاي را بيان کرد که متن را در ذيل مي خوانيد:
* بازي ديروز پرسپوليس مقابل راه آهن را ديدي؟
- بله، بازي را ديدم. فکر مي کنم پرسپوليس بازي خوبي را انجام داد و فقط به خاطر بدشانسي بازيکنان موفق نشدند دروازه حريف را بيشتر از 2 بار باز کنند. شايد اگر کمي خوش شانس بوديم، با اختلاف بالا مي توانستيم راه آهن را شکست دهيم اما به هر شکل فوتبال است و يک روز هم روز شانس تو نيست.
* در بين 2 نيمه هواداران به شدت تو را تشويق مي کردند؟
- اين نظر لطف هواداران است که در روزي که حتي در ليست نبودم، مرا مورد تشويق خود قرار دادند. من مي دانم که اين فصل صادقيان سال گذشته نبودم اما دليلش مصدوميت هايي بود که گريبان مرا گرفته بود.
* هواداران پرسپوليس مي توانند اميدوار باشند که تو را دوباره در اوج آمادگي ببينند؟
- بله، مطمئنا من تمام تلاشم را مي کنم تا دوباره به روزهاي اوج خودم بازگردم اما کمي فرصت لازم است. به هر شکل در حال حاضر در آمادگي بدني خوبي قرار دارم و سعي مي کنم که هر بار که به زمين رفتم، بتوانم نقش مهمي را براي تيمم ايفا کنم تا تيمم نتيجه بگيرد.
* در بازي ديروز بار ديگر هوادارن نسبت به عملکرد پرسپوليس انتقاد داشتند و شعار حيا کن، رها کن هم سر دادند؟
- مطمئنا هواداري که به ورزشگاه مي آيد، از تيمش برد مي خواهد و حق دارد که از اينکه پرسپوليس نتيجه نمي گيرد، ناراحت باشد اما يک سري مسائل ديگر از دست مربي خارج است. وقتي تيم روي دور بدشانسي است و توپهايمان گل نمي شود، به نظرم مشکل مربي نيست و نبايد به او اعتراض کرد.
* روز گذشته قبل از بازي نيز اتفاقات عجيبي در اردوي پرسپوليس رخ داد و مکاني قهر کرد؟
- من در اين باره چيز خاصي نمي دانم. فقط مسائلي را در اين خصوص شنيده ام و در موردش نظري ندارم.
* خيلي ها معتقدند که چون درخشان قبلا در مقابل حاشيه ها برخورد مناسبي نداشته، اين اتفاقات در پرسپوليس ادامه دارد؟
- اتفاقا يکي از چيزهايي که واقعا اعصابم را به هم مي ريزد، اين است که در پرسپوليس هر اتفاقي رخ مي دهد، پاي صادقيان هم وسط کشيده مي شود و اين مساله به شدت آزارم مي دهد. در ماجرايي که براي من رخ داد، يک سوءتفاهم پيش آمده بود و وقتي با درخشان صحبت کردم، حل شد. بيشتر مشکل درخشان با من به خاطر مسائل تاکتيکي بود اما در هر صورت اميدوارم که ديگر شاهد مسائل حاشيه اي در پرسپوليس نباشيم.
* در هفته جاري بايد رودروي النصر قرار بگيريد که بازي مهمي براي پرسپوليس محسوب مي شود؟
- النصر تيم پرقدرتي است و فکر مي کنم قدرتمندترين تيم گروه ما باشد اما ما هم اسم پرسپوليس را يدک مي کشيم و مي خواهيم از نام پرسپوليس دفاع کنيم. با اينکه چند بازيکن تاثيرگذار خود را در اختيار نداريم، هواداران پرسپوليس را در کنار خود داريم و مطمئنا روز سختي را براي النصر رقم مي زنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها