کد خبر: ۳۰۶۷۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: «با وجود این همه هوادار نمی توان قبول کرد فحاشی به استقلالی ها شده باشد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حسین ابن قاسم درباره دیدار روز گذشته تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: «تیم فولاد همواره نشان داده مقابل تیم های بزرگ خوب ظاهر می شود. دیروز هم عالی کار کردیم و توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. انصاف نبود با این بازی مطلوب برنده جدال با استقلال نباشیم. مالکیت توپ و میدان در اختیار ما بود و می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم.»

 

وی درباره اظهارات امیر قلعه نویی درباره فحاشی هواداران فولاد و اینکه پیروزی فولاد پشیزی ارزش نداشت، عنوان کرد: «قلعه نویی نظرش را گفته است اما با توجه به اینکه بازی حساس و 6 امتیازی برای هردو تیم بود فکر می کنم قلعه نویی عصبانی شده و این حرف ها را زده است. البته این شکست چیزی از ارزش های استقلال کم نمی کند.»

 

سرپرست فولاد ادامه داد: «من که در ورزشگاه بودم، ندیدم فحاشی از سوی هواداران فولاد انجام شود. شهر اهواز هواداران زیادی از استقلال را در خود جای داده است و شک نکنید با وجود این همه هوادار نمی توان قبول کرد فحاشی به استقلالی ها شده باشد. ضمن اینکه ما حتی در فرودگاه به استقبال استقلالی ها رفتیم و فکر نمی کنم میزبان بدی برایشان بوده باشیم.»

 

ابن قاسم درباره حرکات عجیب دراگان اسکوچیچ در جریان بازی بیان داشت: «ما به این برد نیاز داشتیم. چند هفته بود نتوانسته بودیم نتایج خوبی بگیریم و باید برای رسیدن به تیم های مدعی این دیدار را با برد پشت سر می گذاشتیم. از طرفی این پیروزی روحیه ما را در آستانه دیدار آسیایی مان بالا می برد.»

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سربازان فولاد در بازی های آینده آسیایی نیز در اختیار این تیم قرار می گیرند، افزود: «ما ز یاران چشم یاری داریم. امیدوارم سربازان را در بازی های آینده نیز در اختیار داشته باشیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها